Ny regionsjef i SIBA Norge

Pressemelding  •  15-05-2012 08:00 CEST

Eddy Strålman begynte sin karriere som selger i SIBA i desember 1998 og har siden hatt mange ulike roller i selskapet. Han har blant annet jobbet som områdeansvarlig samt stedfortredende butikksjef og kommer sist fra stillingen som butikksjef i SIBA i Örebro i Sverige. I stillingen som regionsjef kommer Eddy til å ha ansvaret for salgsresultatene i de norske butikkene.

”Jeg kommer først og fremst til å satse på å forvalte og utvikle vårt salgsteam. Det norske markedet er preget av hard konkurranse og foruten lave priser forventer kundene kunnskap og service og det skal vi levere. Det er både spennende og utfordrende å få være med når SIBA på nytt satser i Norge. Jeg ser positivt på våre muligheter til å ta større markedsandeler i Norge”, sier Eddy Strålman.

”Eddy er et internt talent med lang erfaring i SIBA og har gode personlige egenskaper innenfor salg og lønnsomhet. Han er godt kjent med SIBA sine verdier og jeg er overbevist om at han kommer til å oppnå fantastisk gode resultater som regionsjef”, sier Victor Bengtsson, landssjef for SIBA Norge.

SIBA er en av Nordens ledende detaljehandelsforetak innen husholdningselektronikk.Vi selger kapitalvarer innenfor radio & TV, data & telefoni og hus & hjem til både privatkunder og bedriftskunder. Hovedkontoret til SIBA ligger i Gøteborg, Sverige.Vår forretningside er bygget på at vi, bedre enn noen andre, skal imøtekomme markedets behov av husholdningselektronikk. Målet vårt er å tilby kundene våre den beste kombinasjonen av pris og service.