Siemens Extreme Power gjør rengjøringen mer effektiv

Pressemelding   •   nov 12, 2010 10:52 CET

Extreme Power har høyest luftgjennomstrøm i verden

Nyheten fra Siemens er i en klasse for seg. Ingen annen støvsuger kan måle seg med Siemens Extreme Power. En rekordhøy luftgjennomstrøm gir et utrolig bra støvopptak - på kortere tid. Dette er en støvsuger for deg som vil ha det aller beste, både hva gjelder funksjon og design.

- Med verdens høyeste luftgjennomstrøm kan du rengjøre på en mye mer effektiv måte. Det blir ekstremt rent veldig raskt, så du kan ha et strøkent hjem uten å behøve å legge ned så mye tid på rengjøring. Bonusen er at den i tillegg er et fryd for øyet, sier Katrin Ohlander, pressekontakt på Siemens Husholdningsapparater i Norge.

Siemens Z6.0 Extreme Power VS Z6XTRM suger og filtrerer 50 liter luft per sekund

Med en høytpresterende motor, utviklet kompressorteknologi og et forbedret rotorblad presterer Siemens sin nye støvsuger bedre enn noen annen støvsuger i hele verden. Årsaken er den høye luftgjennomstrømningen som gir et perfekt resultat. Siemens Extreme Power Edition kommer i to ulike modeller, en 5 liters støvsugerpose og en mindre modell med plass til 4 liter. Begge kommer med den aller beste teknikken og et attraktivt design.

Design i høy klasse med det lille ekstra

Maksimal følsomhet oppnås med hjul som ruller lett og er skånsomme mot gulvet. Støvsugeren har også et lydoptimert munnstykke for lydløs rengjøring og et vaskbart hygienefilter som gjør støvsugeren perfekt for eksempel barnefamilier og allergikere. Et pluss for den makelige er den elektroniske indikatoren som signaliserer når det er på tide å bytte støvsugerpose. Siemens Extreme Power kommer i fargen titan, en moderne og stilren nyanse som smelter inn i hvilket som helst designhjem.

For mer  informasjon om Siemens Extreme Power Edition, se www.siemens-home.no

Veiledende pris:

Siemens Z6.0 Extreme Power VS Z6XTRM, 5 liter: 2890 kroner

Siemens Z6.0 Extreme Power VS Z3XTRM, 4 liter: 2090 kroner

For mer informasjon, kontakt:

Katrin Ohlander, PR & Markedssjef Siemens hvitevarer Norge

tlf. 958 76 557, e-post: katrin.ohlander@bshg.com

For praktiske spørsmål og høyoppløste bilder, kontakt:

Siv Elizabeth Egger, Star Public Relations

tlf. 920 29 932, e-post: siv.egger@starpr.no

BSH Husholdningsapparater AS (Nord-Europa) som markedsfører Siemens, Bosch og Gaggenau ble dannet i 1997 og finnes i dag i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Baltikum. BSH er en del av Bosch & Siemens Home Appliances Group, et av verdens ledende selskaper i hvitevarebransjen. Omsetningen i Norden i 2009 var på 4.3 milliarder NOK.