Siemens presenterer Extreme Power Collection: Kraftfulle husholdningsprodukter for maksimal effekt

Pressemelding   •   jun 27, 2013 12:34 CEST

Siemens presenterer Extreme Power Collection – en serie innovative husholdningsprodukter med ekstra kraftfull ytelse. Serien inneholder tre støvsugere, tre dampstrykejern, to dampstasjoner og et aktivt strykebrett. Alle produktene er spesielt utviklet for å gi enkle, raske og svært nøyaktige resultater. Serien passer den som setter høye krav til både kvalitet og design, og som ønsker markedets beste produkter.

I god Siemens-tradisjon er husholdningsproduktene i Siemens Extreme Power-serien utviklet med spesielt fokus på design og innovasjon. Alle produktene er designet for at du skal kunne gjøre husarbeidet raskt, enkelt og nøyaktig.

Støvsugere med sterkere motorer

Det unike med støvsugerne i Siemens Extreme Power Collection, er de kraftfulle motorene med kapasitet til å suge opp og filtrere opptil 49 liter luft per sekund. Kompressorteknologien gjør at støvsugerne får en høy luftstrøm, hvilket gjør selve støvsugingen ekstremt rask og effektiv. Foruten den smarte aerodynamikken i støvsugerne er de også svært energieffektive, samt meget funksjonelle – med hjul som kan snurre 360 grader. Designmessig er de i tråd med sitt navn og natur, med markante og ekstreme farger.

Jevnere og raskere med dampstasjon

Siemens kraftfulle dampstasjoner i samme serie har separate vannbeholdere og gir ekstra damp under trykk. Den motordrevne dampen er spesielt gjennomtrengende, slik at den mest skrukkete skjorta kan strykes i en fei.

Optimal dampfordeling i strykejernet

Extreme Power-strykejernet TS12XTRM24 har allerede bevist sin kvalitet ved å vinne en best-i-test-kåring på Norges største forbrukernettsted klikk.no. Strykejernet er meget funksjonelt og slås automatisk av når man slipper håndtaket. Dessuten har strykeflaten dampkanaler og en 3-sone-design som gir optimal dampfordeling og sørger for at strykejernet lett og smidig glir over tøyet. Strykebrettet i Extreme Power-serien har en evne til aktivt å ekspandere seg med luft, noe som gjør at strykeflaten blir både større og uten kanter. Strykeresultatet blir optimalt og uten bretter.

Støvsugere:

2 790 NOK

3 190 NOK

2 690 NOK

For mer informasjon, vennligst besøk www.siemens-home.no.

For flere bilder eller praktiske spørsmål, vennligst kontakt:

Släger PressetjenesteE-post: presse@slaeger.com
Bjørnar Skogheim: 92 85 46 50

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Katrin Ohlander

PR/Marketing Manager, Siemens Household Appliances

E-post: katrin.ohlander@bshg.com

Om BSH:

BSH Home Appliances inngår i Bosch and Siemens Home Appliances Group som er Europas ledende hvitevareforetak. BSH Home Appliances selger og markedsfører varemerkene Bosch, Siemens, Gaggenau og NEFF. Den nordiske virksomheten finnes i Norge, Sverige, Danmark og Finland, og hadde i 2012 en omsetning på 4,3 milliarder SEK.