Dr. Barbara Sturm

Skincity er først med å lansere Dr. Barbara Sturm i Norge

24. mars lanseres Dr. Barbara Sturm på Skincity.no – merket som har prydet flest shelfies gjennom 2019, og det med god grunn. I de shelfievennlige flaskene finner vi vitenskapelige og effektive ingredienser som peptider og antioksidanter, nøye utvalgt for å pleie huden i dybden og rette fokuset mot hudhelsen. Get ready to get the #SturmGlow!

Kvinnen bak merket

Bak merket står tyske Barbara Sturm – lege og spesialist på estetiske behandlinger, som helt uten hjelp fra kniven og med fokus på naturlige resultater, vitaliserer og fornyer huden – en stor kontrast til det klimaet som omgir mange av hennes kunder (Kim Kardashian West, Gwyneth Paltrow og Bella Hadid er noen av de som sies å være del av Dr. Sturms følgerskare). Hennes store interesse for medisinsk forskning har gjort henne til en pioner på området, og Barbaras velkjente “vampyrbehandling” hylles av stjerner verden over for sin foryngende effekt på huden.

Et pleiende fokus

Merkets filosofi er å kunne oppnå en frisk og sunn hud gjennom å motvirke inflammasjon som kan forekomme ved bruk av for sterke og overstimulerende produkter, og å heller pleie hudens egne reparasjonsprosess slik at huden kan fornyes og opprettholde sine ungdommelige funksjoner gjennom den naturlige aldringen. Barbaras visjon er “å hele heller enn å irritere” og serien er fri for syntetiske dufter og potensielle irriterende ingredienser. Den er også inkluderende – merkets underlinjer gjør at alle hudtyper og hudtoner kan finne sin rutine.

Bestselgere

Lag plass i baderomsskapet for bestselgere som Hyaluronic Serum (2649,-) med flere former av hyaluronsyre for intensiv fukt, Glow Drops (1279,-) som på et øyeblikk gir glød til et trøtt morgenansikt ved hjelp av portulakk, hyaluronsyre og lysreflekterende pigmenter og ikke minst det superspennende solproduktet Sun Drops (1279,-) som er en solkrem i serum-form! Dråpene beskytter med SPF 50 og kalles for en “flytende solparasoll”.

Skincity.no

Drammensveien 130C