Barnas Dag er en hit hos Skoringen i Narvik

Pressemelding   •   mar 28, 2019 10:49 CET

På bildet ses fra venstre Mohamed Boukraa, Karoline Østerberg, Wenche Østerberg og Susann Brink som er klare til å ta imot de mange barna og foreldrene på Barnas Dag.

Tradisjonen tro, så ønsker Skoringen i Narvik våren velkommen med Barnas Dag, som i år starter torsdag 4. april. Med Barnas Dag minner Skoringen barnefamiliene i Narvik om at sommeren er på vei. Det er nå 28. gang at Barnas Dag går av stabelen, og etterspørselen er like stor. Flere barnefamilier planlegger den store sko-fornyelsen etter nettopp denne begivenheten og det er det flere grunner til.

Barnas Dag forløper over tre dager og byr som alltid på fest, farger og gode tilbud i butikken, hvor et energisk personal står klart til å gi både barn og voksne den beste shoppingopplevelsen. At Barnas Dag i Skoringen er en ettertraktet begivenhet bekrefter bl.a. de mange kundeforespørslene Skoringen får, både online og i butikken. De forventningsfulle og trofaste kundene vil gjerne vite når det går løs, hvilke produkter som kommer, hva som kommer til å skje i butikken, om det er konkurranser osv.

Butikksjef Karoline Østerberg har også lenge sett frem til å kunne løfte sløret for både startdato, skomodeller og aktiviteter i butikken.

«Barnas Dag har alltid vært veldig ettertraktet her i butikken. Det er et høydepunkt for mange av våre kunder, som rett og slett planlegger skoinnkjøpet til barna etter nettopp denne dagen. På den måten er det blitt en fast tradisjon, og det er det også for oss her i butikken. Med Barnas Dag får vi kickstartet sesongen, hopper i joggeskoene og står klare til å ta imot alle de barna og foreldrene som besøker oss i løpet av de tre dagene. Med de lekre modellene vi har valgt å ta med, er jeg sikker på at alle sikkert skal finne sin helt egen favoritt sommersko,» forteller Karoline Østerberg, som jobbet på Skoringen i 10 år og begynte som butikksjef i 2015.

I tillegg til de ekstra gode tilbudene som alltid følger med på Barnas Dag, så har butikkpersonalet også forberedt aktiviteter utenom det vanlige. Personalet er nemlig klar over at det ikke er alle barn som synes det er like gøy å kjøpe sko. Derfor er det ekstra stort fokus på å skape de beste rammene for barna disse dagene.

«Barnas Dag er en festdag, og derfor gjør vi alltid litt ekstra ut av opplevelsen for barna. Vi deler ut popcorn og saft til barna så det blir litt morsommere å prøve sko. Vi har også masse forskjellige giveaways, som pleier å være en stor hit. Dessuten har vi en tegnekonkurranse, hvor de kan vinne vår populære bamsehund Skofus, som jeg er sikker på det blir kamp om å vinne»,sier en glad og forventningsfull butikksjef.

Barnas Dag starter i butikken torsdag 4. april kl. 10.00 og slutter lørdag 6. april kl. 18.00. På et stort utvalg av sesongens barnemodeller, blant annet noen av de populære merkene som Legero, Skofus og Skechers, får kunden ved kjøp av to par det billigste paret gratis.

For ytterligere informasjon, kontakt vennligst Karoline Østerberg på tlf. 21 07 96 25.

Om Skoringen i Narvik

Skoringen i Narvik ledes til daglig av Wenche Østerberg, som har drevet butikken i 20 år. Med et bredt sortiment som består av både merkevaresko, motesko og kjedens egne kvalitetsmerker, så rådgir og hjelper Wenche og hennes 6 ansatte hver dag de mange lokale kundene som besøker butikken i Narvik.

Om Barnas Dag i Skoringen

Barnas dag foregår i alle Skoringens 82 butikker og i nettbutikken fra torsdag 4. april til og med lørdag 6. april. På et stort utvalg av sesongens barnemodeller, blant annet noen av de populære merkene som Legero, Skofus og Skechers, får kunden ved kjøp av to par det billigste paret gratis.

Kundene har også mulighet for å delta i konkurransen om et gavekort på 1 000 kr til butikken. Det foregår ved å dele et minne fra dagen på Instagram med #Barnasdagiskoringen. Les eller hør mer om konkurransen på skoringen.no eller i din lokale butikk.