Barnas Dag er en hit hos Skoringen på Horisont

Pressemelding   •   mar 29, 2019 07:30 CET

På bildet ser vi (fv) Synne Grindheim, Skofus og Lise Berntsen som er klare til å ta imot de mange barna og foreldrene på Barnas Dag

Tradisjonen tro så ønsker Skoringen på Horisont våren velkommen med Barnas Dag, som i år starter torsdag 4. april. Med Barnas Dag minner skokjeden barnefamiliene i Åsane om at sommeren er på vei. Selv om det er 28. gang at Barnas Dag går av stabelen, så er etterspørselen ikke til å ta feil av. Flere barnefamilier planlegger den store sko-innkjøpsdagen etter nettopp denne begivenheten og det er det flere grunner til.

Barnas Dag forløper over tre dager og byr som alltid på fest, farger og gode tilbud i butikken, hvor et kampklart personal står klart til å gi både barn og voksne den beste shoppingopplevelsen. At Barnas Dag i Skoringen er en ettertraktet begivenhet – det bekrefter bl.a. de mange kundeforespørslene Skoringen får, både online og i butikken. De forventningsfulle og trofaste kundene vil gjerne vite når det går løs, hvilke produkter som kommer, hva som kommer til å skje i butikken, om det er konkurranser osv.

Butikksjef Lise Berntsen fra Skoringen på Horisont har lenge sett frem til å kunne løfte sløret for både startdato, skomodeller og aktiviteter i butikken.

«Barnas Dag er alltid veldig populært her i butikken. Vi får mange forespørsler i perioden opp til, og veldig mange av våre faste kunder venter på Barnas Dag. Flere familier kommer også inn dagene i forveien for å måle føttene til barna slik at de vet hvilke størrelser barna bruker. Det er ikke alltid barna har tid til å være med på de aktuelle dagene til kampanjen. Vi forventer derfor at det blir veldig travelt. Det er jo et meget bra tilbud til barnefamilier, hvor mange trenger flere par i løpet av en sesong. Med Barnas Dag får familiene mulighet for å kjøpe gode sko til fordelaktige priser, og det er masse modeller å velge mellom, blant annet joggesko, både med og uten Gore-Tex, og sandaler,» forteller Lise Berntsen, som har jobbet som butikksjef i Skoringen på Horisont i snart 5 år.

I tillegg til de ekstra gode tilbudene som alltid følger med på Barnas Dag, så har butikkpersonalet også forberedt aktiviteter utenom det vanlige. Personalet er nemlig klar over at det ikke er alle barn som synes det er like gøy å kjøpe sko. Derfor er det ekstra stort fokus på å skape de beste rammene for barna disse dagene.

«Barnas Dag er en festdag, og derfor gjør vi alltid litt ekstra ut av opplevelsen for barnaslik at det blir litt artigere å prøve sko. Derfor har vi saft og snacks til barna og kaffe til foreldrene. Vi har også masse forskjellige «give aways». Tegnekonkurransen vår er veldig populær, hvor man kan vinne den populære bamsehunden Skofus. Den blir det helt sikkert kamp om å vinne»,sier en glad og forventningsfull butikksjef.

Barnas Dag starter i butikken torsdag 4. april kl. 10.00 og slutter lørdag 6. april kl. 18.00. Om torsdagen åpner butikken allerede kl. 8.00 for Horisont sine kundeklubbmedlemmer.

På et stort utvalg av sesongens barnemodeller, blant annet noen av de populære merkene som Legero/Superfit, Skofus og Skechers, får kunden ved kjøp av to par det billigste paret gratis. Man kan også følge med på Skoringen Horisont sin Facebook-side, hvor butikken jevnlig informerer og viser de forskjellige modellene Her vil det også være en konkurranse for de voksne.

For ytterligere informasjon, kontakt vennligst Lise Berntsen på tlf. 21 07 95 25 eller mail horisont@skoringen.no

Om Skoringen på Horisont i Åsane

Skoringen på Horisont i Åsane ledes til daglig av Lise Berntsen, som har vært butikksjef i butikken i snart 5 år. Med et bredt sortiment som består av både merkevaresko, motesko og kjedens egne kvalitetsmerker, så rådgir og hjelper Lise og hennes 5 ansatte hver dag de mange lokale kundene som besøker butikken i Horisont, hvor det også er gratis parkeringsplass.

Om Barnas Dag i Skoringen

Barnas dag foregår i alle Skoringens 82 butikker og i nettbutikken fra torsdag 4. april til og med lørdag 6. april. På et stort utvalg av sesongens barnemodeller, blant annet noen av de populære merkene som Legero, Skofus og Skechers, får kunden ved kjøp av to par det billigste paret gratis.

Kundene har også mulighet for å delta i konkurransen om et gavekort på 1 000 kr til butikken. Det foregår ved å dele et minne fra dagen på Instagram med #Barnasdagiskoringen. Les eller hør mer om konkurransen på skoringen.no eller i din lokale butikk.