Ettertanke, mystikk og overdådighet i ny kolleksjon fra SofaCompany

Pressemelding   •   jan 27, 2017 14:21 CET

Harry 2 seter i Velour rosa kr 5499,-

Ettertanke, mystikk og overdådighet i ny kolleksjon fra Sofacompany

SofaCompany´s W/S 17 kolleksjon er dominert av varme og edle nyanser av brunt, rødt og rosa, og med enkelte møbler i kontrastfarger i dype grå-blå toner.

Den dype fargeskala og klassiske former, leder tankene til mystikk, overdådighet og det spektakulære. Overfor står de fine, lette og nesten transparente vinterfarger som uendelige, ukjente og uspolerte.

Velkommen til W/S 2017 kolleksjonen.

Livet anno 2017 inneholder uendelige tekniske muligheter og elektronikken inntar en stadig stigende del av våre liv. Et positivt behov for ensomhet og egoisme oppstår. Stilhet og ro er ettertraktede tilstander og mulighet for å tenke egne tanker.

Offline er det nye svart.

” Vi lengter etter det ukjente og uberørte samt nye kilder til inspirasjon. Jakten på inspirasjon er litt som en oppdagelsesreise. En oppdagelsesreise i nær og fjern, i gammelt og nytt, hos unge og eldre, i byen og på landet. En reise som inneholder både oppdagelsen av noe helt nytt, men også gjenoppdagelsen av de andre før oss har tidligere identifisert og som kan nå bli satt inn i en ny kontekst og resultere i noe helt nytt ", sier Kreativ Direktør i Sofacompany, Cathrine Rudolph.

Om Winter/Spring 2017 kolleksjonen:

Kolleksjonen domineres av varme og edle nyanser av brunt, rødt og rosa, og med enkelte møbler i kontrastfarger av dype gråblå toner.

Den dype skala åpner opp for ettertanke, og den mer klassiske look leder tankene til mystikk, overdådighet og det spektakulære. Overfor står de fine, lette og nesten transparente vinterfarger som leder tankene mot det uendelige, ukjente og uspolerte.

SofaCompany´s Winter/Spring 2017 kolleksjon er online nå.

(Møbelbeskrivelser, detaljer og priser finnes i vedlagte materiale.)

SofaCompany er resultatet gründerideen til Cathrine og Christian Rudolph, om å utfordre den eksisterende møbelbransje, ved å lage flotte møbeldesign av høy kvalitet som alle har råd til.