“KYGO HOTEL” ÅPNER UNDER ÅRETS BERGENFEST 11-14. JUNI

“KYGO HOTEL” ÅPNER UNDER ÅRETS BERGENFEST 11-14. JUNI

Foto: Olav Stubberud

Mens det enda buzzer rundt hans debut-opptreden på Coachella avslører nå 24 år gamle Kygo planen om sitt eget hotell-konsept.

11-14 juni tar artisten over Scandic Ørnen i Bergen og forvandler hotellet til KYGO HOTEL. Hotellet blir en oase for Kygo-fans under Bergenfest-helgen når kometen som har gitt oss noen av verdens heteste hits som “Firestone”, “Stole The Show” og mest spilte remixer skal stå bak konseptet.

-Det å spille med mitt nye live sceneshow på hjemmebane og Bergenfest blir et av sommerens heftigste høydepunkter. Sammen med Bergenfest og Scandic Ørnen har jeg skapt et KYGO HOTEL hvor du også kan delta i moroen. Følg med for mer info, sier Kygo.

Rommene, heisen og resepsjonen på hotellet vil prydes med bilder og videosnutter fra Kygo konserter, i tillegg til et interaktivt Kygo-spill og Kygo-busser til og fra festivalområdet. Det vil også selges Kygo-effekter på hotellet, samt spilles musikk fra artisten hele dagen – inkludert uutgitte låter fra hans kommende album.

KYGO HOTEL vil også være vertskap for eksklusive eventer i løpet av helgen, inkludert pressekonferanse og meet & greet, Q&A med Kygo og teamet hans på søndag, og et afterparty med DJ-sett av Kygo og gjester.

For billetter og annen informasjon:

Om Kygo:
Spådd i 2014 til å være den neste “EDM superstar” av Billboard Magazine har Kyrre Gørvell-Dahl aka KYGO gått fra å være soveromsprodusent til en av verdens mest populære elektroniske artister . Han etablerte seg som artist gjennom sine fengende remixer, og ved å spille på festivaler som TomorrowWorld, Ultra Music Festival, Coachella, Findings og utsolgte turneer i Nord-Amerika og Europa. KYGO signerte en verdensomspennende avtale med Sony Music Entertainment i juli 2014. Hans første egne låt “Firestone” har over 137 millioner avspillinger i Spotify og ble #4 på strømmetjenestens globale liste. Kygo sin globale appell vises ved at musikken hans har vært på de offisielle hitlistene i 21 land. Med høye forventinger og mye spenning knyttet til hans debutalbum som kommer iløpet av året, samt et helt nytt live-show som han nylig avduket på Ultra Music Festival og Coachella er dette bare begynnelsen på karrieren til det 24 år gamle musikktalentet fra Bergen.

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen

Pressekontakt Senior PR manager, intl rep +47 477 47 658