​Utvider objektiv-serie med ny kompakt og lett standardzoom

Nye E-mount FE 24-105mm F4 G OSS Standard Zoom leverer fantastiske stillbilder og video i en kompakt design

Sony annonserte i dag et nytt objektiv til sin stadig økende fullformats E-mount objektiv-serie: FE 24-105mm F4 G OSS Standard Zoom (modellnavn SEL24105G).

Det nye fullformatobjektivet dekker det populære 24 til 105mm bennviddeområdet, og leverer fantastisk G Lens™-bildeytelse med det letteste designet i sin klasse[i].

Pris og tilgjengelighet

SEL24105G vil være tilgjengelig i november 2017, og vil ha en estimert pris på 13 200 kroner.

For mer informasjon, vennligst se en fullstendig pressemelding på engelsk vedlagt.

[i]Compared to currently available full-frame 24-105mm F4 standard zoom lenses (October 25th, 2017, Sony research)

• foto

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 76 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2017. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net