XB40 gir ekstra bass i alpinbakken

På Snowbombing – en østerisk musikkfestival i snødekte omgivelser – avsluttet de profesjonelle snowboarderne Steve Gruber og Chris Kröll dagen i alpinbakken på en helt spesiell måte. Kledd i LED-dresser og med Sonys nye XB40 EXTRA BASS-høyttalere viste de frem imponerende snowboard-egenskaper til rytmene av Bassjackers låt ’Can’t take it’.

Høyttalerne snowboarderne kjørte med var koblet sammen via modusen ’Wireless Party Chain’, og sørget for ekstra god lyd nedover bakkene. Stuntet viste at festen kan begynne hvor som helst – og at man kan gjøre seg klar for After Ski allerede på vei ned fra fjellet.

Se video av stuntet her:

For mer informasjon, vennligst se vedlagt pressemelding.

• lyd
  • xb40

Sony er en verdensledende produsent innenfor lyd, video, spill, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for både forbrukere og profesjonelle. Med sin musikk-, bilde-, dataunderholdning- og online-virksomhet, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 72 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2016. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net