Bransjeløft

- Vår årlige bransjesamling, Sponsor- og Eventprisen, er så godt som ugjennomførbar uten gode partnere, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Hege Mauroy.

Det er et syvmannslag som stiller opp for Sponsor- og Eventprisen 2018. Se dem HER

Just Cruzin’ Production ble landet først, som eventpartner til hele arrangementet. Deretter falt lokasjon på plass – ved Akerselvas bredd, på Wallmans.

De fem andre som også er med på laget til Sponsor- og Eventprisen 2018 er Norsk Laks, Scandic Hotels, Sponsor Insight, Konsertsystemer og Allkopi NetPrint.

Les hvorfor de er med oss:

Wallmans Oslo
- Sponsor og Eventprisen er en av de største prisutdelingene innen vår bransje, og det gir oss en unik mulighet å vise oss frem som det komplette eventhuset vi er. Vi jobber mye mot eventbransjen, og huser allerede flere store spennende awards og eventer i gjennom året. Det er meg en glede å ønske Sponsor- og Eventprisen 2018, hjertelig velkommen til Wallmans Oslo - Let the show begin!, sier Lise Annett Smith Business relation manager hos Wallmans.

Wallmans Oslo er et komplett eventhus, og en dinnershowrestaurant. Du finner den øverst på Grünerløkka i Mølleparken 6. Wallmans Oslo ble åpnet i 2000, og er den største av sitt slag i Norge med plass til opptil 590 sittende gjester i hovedsalen. En kveld på Wallmans byr på en flere retters velsmakende middag, fantastiske shownummer og aftershowparty.

Laks er viktig for Norge
Like lenge som det har bodd mennesker i Norge, har de rike ressursene i havet sørget for liv langs kysten. Å drive havbruk er en naturlig forlengelse av vår tusenårige fiskerihistorie. Kunnskapen om havet var utgangspunktet for oppdrettsnæringen i Norge. Menneskene og deres kunnskap er sammen med naturgitte forhold som dype fjorder, stor vannutskifting, gode strømforhold og oksygenrikt, kaldt vann grunnen til at vi i Norge er verdensledende innen havbruk i dag. Lakseoppdrettere har drevet innovasjon på høyt nivå siden oppstarten for 40 år siden. I dag er vår oppdrettsteknologi og kunnskap en eksportvare på lik linje med laksen. Dette gjør «Laks viktig for Norge» både i dag og i fremtiden.

- Sjømatrådet er sponsor til årets event fordi vi som ny aktør på sponsormarkedet har hatt et ekstra behov for den kunnskapen som ligger i et fagfellesskap som Sponsor- og Eventforeningen. Dere har sammen med deres medlemmer vært et godt nettverk og en god sparringpartner når vi har lært oss et nytt fagfelt og utviklet vår egen strategi på området, sier Bjørn-Erik Stabell, Bransjeansvarlig, laks og ørret i Norges Sjømatråd.

Scandic Hotels
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med et nettverk av 230 hotell, i drift eller under oppføring, fordelt på nærmere 44 000 hotellrom, i 7 land. Hver dag jobber våre medarbeidere med ett mål for øyet: å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss om de skal treffe venner eller er på jobb. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede, fokuserer vi alltid på miljøet, samfunnsansvar og tilgjengelighet.

- For oss er det viktig å være en del av Sponsor- & Eventforeningen da sponsing og event er en viktig bestanddel av vår kommunikasjonsmix. Vi ønsker å være til stedet der bransjen treffes for å lytte og lære, og ikke minst for å holde oss oppdatert på trender og nye muligheter i event- og sponsorlandskapet, sier Tine Birkeland Director of Marketing & Communication i Scandic.

Sponsor Insight
Sponsor Insight er Nordens største analyse- og rådgivningsselskap innen sport, sponsing og events. Selskapet ble etablert i 2006 av en gruppe bestående av Nordens mest erfarne sponsoranalytikere. Sponsor Insight Nordic har ca. 30 medarbeidere og rundt 500 oppdragsgivere. Virksomheten dekker hele Norden.

- Sponsor- og Eventprisen har etablert seg som årets happening i vår bransje. Her er det fokus på fag, de beste hedres for sitt arbeid og man blir kjent med nye folk som har kommet til i bransjen. Dette er det helt naturlig for oss å støtte opp om også som sponsor, sier Vegard Arntsen, partner og daglig leder i Sponsor Insight.

Konsertsystemer
Konsertsystemer LLB er en totalleverandør innen lyd, lys, bilde, scene og tolk til events, konferanser, konserter, festivaler, TV produksjoner, teater og messer. Derfor mener de at Sponsor- og Eventforeningen dermed er en naturlig samarbeidspartner.

- Vi ønsker å være partner til Sponsor- og Eventprisen fordi foreningen er med på å utvikle bransjen i forhold til spons og eventrelaterte arrangementer. Samtidig gir foreningen annerkjennelse til de som jobber i bransjen både i forhold til strategi og nytenkning, sier Marius Widerøe CEO i Konsertsystemer LLB AS.

Allkopi NetPrint
Allkopi NetPrint leverer produkter for å visualisere våre kunders budskap på alle typer trykte og digitale flater under slagordet «Ditt uttrykk er andres inntrykk». Produktspekteret omfatter alt fra dekor til bannere, flagg og plakater til komplette systemer til messer og utstillinger, samt grafisk design. Vårt engasjement for kundens ønsker og behov står i førersetet når vi presenterer løsninger og produkter tilpasset ethvert evenement eller kundearrangement. Allkopi NetPrint har 19 avdelinger i Norge fra Kristiansand i Sør til Trondheim i Nord.

- Allkopi NetPrint stiller for fjerde året på rad som samarbeidspartner til Sponsor- og Eventprisen, og vi gleder vi oss til å få litt faglig påfyll samt treffe alle de hyggelige menneskene i miljøet, sier Frode R. Søby, forretningsutvikler i Allkopi NetPrint.

JCP
Og hvorfor Just Cruzin’ Production er med oss?

Les egen sak om det HER

- Uunnværlige, alle som en for å få til den bransjeopplevelsen vi ønsker at hele denne dagen og kvelden skal være den 31. januar 2018, sier Mauroy.

Les mer om hele arrangementet HER

Meld deg på HER