Disse fem kommer også

Nyhet   •   jan 24, 2018 09:06 CET

Kun en uke igjen til Sponsor- og Eventprisen, med Fagdag & Prisutdeling

- Vi kommer på Sponsor- og Eventprisen fordi M-Brain ser at dette er et interessant marked i vekst, sier Oddmund Fredrik Jacobsen Vaagsholm Head of Analysis and Advisory i M-Brain Norge.

Han grunngir det slik:

- Sponsormarkedet er tilsluttende vår core business som er overvåkning av medieinnhold, analyse av all kommunikasjon i det offentlige rom, samt teknologiske løsninger som gir kundene våre oversikt og dokumentasjon av innsatsen sin, enten denne er i form av redaksjonell omtale, logoeksponering, produktplassering eller sponsorobjekter.

Senior rådgiver og partner i KITE Kommunikasjon Event, Trine Rygh-Johansen sier dette:

- Jeg har meldt meg på både for å få faglig påfyll og for å møte hyggelige bransjefolk og se hva konkurrentene gjør av jobber. Av erfaring så har det faglig innholdet vært bra og det er også viktig og støtte opp om og engasjere seg i arrangementene til vår egen bransjeorganisasjon.

Markedssjef Fredrik Samuelsen i Norges Friidrettsforbund forteller:

- Som representant for et av Norges mest spennende sponsorobjekter er dette en fantastisk fin møteplass. Her får vi faglig påfyll, mulighet til å hedre og bli inspirert av vinnerne, samtidig som det er en ypperlig anledning til å møte spennende mennesker og knytte nye kontakter.

Liv Feragen er økonomi- og administrasjonsjef i Talent Norge. Hun sier dette:

- Vi er et ideelt selskap som gir økonomisk støtte til prosjekter knyttet til talentutvikling på høyt nivå innen kulturfeltet. Talent Norge skal bidra til å oppnå varige, vellykkede forbindelser både kunstnerisk og økonomisk gjennom talentsatsing som fører til høy kunstnerisk anerkjennelse, og offentlig investering som utløser betydelig private bidrag.

- For oss er det derfor det faglige og nettverksbygging som er viktig. Det vil bli spennende å møte flere private sponsorer og bidragsytere som kan tenke seg å samarbeide med oss på talentutvikling innen kulturfeltet.

Pål Løwe, rådgiver i Heia de som vinner oppsummerer kort:

- Der bra folk møtes!

Alle er velkomne.