Steve Perryman Sport Travel

Nå er Steve Perryman Sport Travel medlem i Sponsor- og Eventforeningen.

- Vi så det som naturlig å bli med i Sponsor- og Eventforeningen da det er et utmerket sted for å bli inspirert, utvide nettverk og lære mer om en meget spennende og innovativ bransje. For oss som selskap er det viktig å følge med på hva som rører seg i sponsorverden, forklarer Jan Serenander i Steve Perryman Sport Travel.

Jan Serenander

Han forklarer videre at Steve Perryman Sport Travel har lang erfaring med å tilrettelegge turer for sport- og reiseglade nordmenn.

- Vi er spesialister på reiser knyttet opp mot idrett. Våre spesialfelt er fotball-, ishockey- og Formel 1-turer.

Steve Perryman Sport Travel er et nordisk selskap med kontorer i Sverige, Finland, Danmark og Norge. De tilbyr også event- og konferansereiser til de aller fleste storbyer, forklarer Jan Serenander.

- Vår lange erfaring med å sy sammen sportsreiser sørger for at våre kunder kan få hjelp med det aller meste slik at reisen blir den opplevelsen de ønsker.

Les mer om vårt nyeste medlem her