Åpning av Shell Express Tromsø

Shell Express Tromsø, Strandvegen 144

Tid: torsdag 6. juli kl. 11.00

Sted: Shell Express Tromsø, Strandvegen 144, 9006 TROMSØ

Torsdag 6. juli kl.11.00 inviterer vi til åpningsfest av Shell Express Tromsø ved formannskapsmedlem Jarle Heitmann. Vi byr på hyggelige drivstoffpriser og det vil bli delt ut kaffeavtaler fra Shell til de 50 første kundene. Det vil også bli servert boller og kaffe. I tillegg stiller Stabburet med grilling.

Shell styrker nå sitt nettverk i Tromsø ved å åpne et nytt ubemannet anlegg på Sør-Tromsøya. For et par år siden måtte stasjonen i Storgata legge ned på grunn av andre planer fra gårdeier på stasjonsområdet. Det er derfor en stor glede å ha fått til et godt samarbeid med eiendomsselskapet AS Taco hvor vi nå får bygge stasjon på deres parkeringsplass.

«Det er ikke hver dag man åpner nye stasjoner i Norge. Det er derfor fantastisk når vi nå åpner en splitter ny express-stasjon i Tromsø. Vi ser frem til å drifte en helt ny express-stasjon i nye omgivelser, på et spennende sted i vekst», sier kjedesjef Bernt Randel Shell | St1 Norge.

Pumpene etableres på parkeringsplassen til Coop Extra og vi er sikre på at det blir en god løsning for alle. I dag finnes det ingen stasjoner på Sør-Tromsøya. Det nye anlegget vil sikre innbyggerne på sørsiden nær tilgang på drivstoff, slik at man slipper unødvendig kjøring for å tanke bilen.

«Det er viktig for oss at vi er representert i Tromsø, det har derfor vært naturlig å få etablert en ny stasjon i tillegg til Shell Ishavsporten som ligger i Tromsdalen», avslutter Randel.