Nina Sandnes er "Årets retailer" hos Shell

Pressemelding   •   feb 04, 2017 10:08 CET

Nina Sandnes fra Nordkisa i NS Stasjonsdrift, ble i helgen kåret til "Årets Retailer" blant alle Shells bensinstasjoner i Norge.

NS Stasjonsdrift driver fem store Shell-stasjoner langs E6 på Romerike, og har utmerket seg i Shell-systemet ved å levere god vekst på både drivstoff og i butikk. Juryen har latt seg imponere av Romeriksbedriften det siste året.

- Resultatet som stasjonene denne klyngen har skapt er klart bedre enn både markedet og snittet i vår kjede. Retaileren, eller klyngedriveren, har også vunnet interne konkurranser blant alle Shell-stasjonene, sa juryen da NS Stasjonsdrift AS mottok sin premie under Shell Awards i Budapest i helgen.

- Erfarne retailere som har vært med oss lenge, slik som Nina, er selve ryggraden i kjeden vår. Jeg er stolt og glad over hva hun år etter år har levert av resultater i en klynge med så mange store og viktige stasjoner, sier kjedesjef Marius Davidsen.

I 2016 har NS Stasjonsdrift vunnet hele tre av fire kvartaler i Shells globale konkurranse, People Make The Difference Real, og som vinner av Årets Retailer vil hun representere Norge under det internasjonale Shell Awards i New York.