Shell Svolvær kåret til "Årets Shell-stasjon" i Norge

Pressemelding   •   feb 04, 2017 10:14 CET

Shell Svolvær ble i helgen kåret til "Årets Shell-stasjon" i Norge under Shell Awards i Budapest.

Det ble full jubel i salen da Shell Svolvær ble ropt opp som vinnere av den prestisjetunge kåringen Årets Shell-stasjon i Norge i helgen. Fjoråret ble preget av sterk konkurranse blant alle Shell-stasjoner i Norge.

- Det er 83 stasjoner som har vært inne på topp 10 i løpet av 2016. 24 har vært på topp 10 i 2 kvartaler, og fire har vært på topp 10 i 3 kvartaler, nemlig Shell Ulsteinvik, Shell/7-Eleven Bekkelaget, Shell/7-Eleven Drotningsvik, og Shell/7-Eleven Steinkjer. Men det er kun en stasjon som har vært med på topp 10 alle fire kvartalene. Stasjonen har en tosifret økning på drivstoffvolum, salgsvekst i butikk langt over gjennomsnittet for kjeden og scorer full pott på god kundebehandling, forklarte juryen da de kåret Shell Svolvær til Årets stasjon, på årets Shell Awards.

Lokale stasjoner som Shell Svolvær er svært viktige for oss som landsdekkende kjede. Slike stasjoner er møteplasser i lokalsamfunnet, og sikrer tilstedeværelse der folk bor og ferdes.

Som vinnere av Årets Stasjon i Norge, blir representanter fra Shell Svolvær nå sendt til internasjonale Shell Awards i New York.