Solveig Anita Østmo er ”Årets Ansatt” hos Shell

Pressemelding   •   feb 12, 2016 19:46 CET

Det var en beveget Østmo som entret scenen under årets Shell Awards fredag. Østmo, som jobber ved Shell Skedsmovollen Øst, var sammen med Kristina Lysen ved Shell Lone, Sølvi Kvernenes ved Shell Kopervik, Christer Bruno-Lundh ved Shell Ørskog og Anita Rochmann på Shell/7-Eleven Vinterbro, nominert til prisen ”Årets Ansatt”.

Begrunnelsen fra juryen legger vekt på at Østmo har tatt stort ansvar for å hjelpe stasjonsdriveren med å oppnå gode resultater også i 2015, et år som har vært krevende for hele regionen.

- Årets ansatt dro hjem fra kick off på Grand Canaria i fjor og utfordret alle Shell-stasjonene i Norge til «battle» og har gjennom hele året – og nå sist forrige uke - fortsatt å gjøre det samme, sier juryen med retaildirektør Anita Sørlundsengen i spissen.

Prisen Årets Ansatt er en særdeles gjev pris å kunne vise til blant Shell-stasjonene.

Bildetekst:
Solveig Anita Østmo (i midten) ble kåret til Årets Ansatt på Shell-stasjonene. Prisen ble delt ut av administrerende direktør i St1/Smart Fuel Mika Wiljanen, og retaildirektør Anita Sørlundsengen.