Velkommen til nyåpning av Shell Etterstad

Pressemelding   •   aug 29, 2017 17:50 CEST

Nyåpning av Shell Etterstad

Tid: Fredag 1. september kl. 10.00

Sted: Shell Etterstad, Ensjøveien 35, 0661, Oslo.

Fredag 1. september kl. 10.00 inviterer vi til nyåpning av Shell Etterstad. Til kunder som tar turen innom kan vi friste med smaksprøver og kake.

Shell Etterstad er en viktig stasjon i Oslo-området, som de siste årene har hatt god vekst. Med sin sentrale beliggenhet i Oslo, er stasjonen en viktig fullservice-stasjon. Shell Etterstad har et godt vasketilbud for bilen, de har også det nye kvalitetsdrivstoffet REx Diesel. REx gir både bedre yteevne og reduserer CO2-utslipp med 40 %.

«Stasjonen har blitt drevet av den dyktige retaileren Lars Svendsen i 11 år, det er derfor ikke tilfeldig at det er tredje stasjonen i nettverket til Lars som nå blir bygd om til vårt nye butikkonsept. Vi ser et stort potensiale i en allerede svært god stasjon, og jeg er derfor sikker på at Lars og hans team vil lykkes med den nye butikken», sier Marius Davidsen, kjedesjef i Shell | St1 Norge AS.

Den nye butikken har de siste ukene gjennomgått store forandringer. Fokuset har ligget på større og bedre mattilbud, med fersklaget mat og et bredere kaffetilbud. I tillegg har stasjonen fått et nytt sitteområde med god benkeplass. Der blir det mulig å sette seg ned, nyte en kopp kaffe og lade mobilen.

«Vi er svært spente på responsen på den nye butikken vår, og håper naturligvis på salgssuksess og fornøyde kunder,» sier Lars Svendsen. Han ønsker både gamle og nye kunder hjertelig velkommen til nyåpning.

«Det skal alltid være hyggelig å svinge innom en av våre stasjoner. Vi har hyggelige omgivelser, gode sitteplasser og fersksmurt mat. Med de nye sitteplassene håper vi folk vil bruke stasjonene våre også til å hvile og nyte god mat langs veien», avslutter Davidsen.