Velkommen til nyåpning av Shell Notodden

Pressemelding   •   jan 16, 2018 11:35 CET

Tid: Torsdag 18. kl. 11.00

Sted: Shell Notodden

Torsdag 18. januar klokken 11.00 inviterer vi til nyåpning av Shell Notodden ved ordfører Gry Fuglestveit. Til kunder som tar turen innom kan vi friste med mange gode tilbud: Burgere til 30 kroner, alle bakervarer til 10 kroner, grillpølse til 15 kroner og Gullvask til kun 99 kroner.

Shell Notodden er et naturlig og viktig stoppested på vei mot flere populære skidestinasjoner i nærområdet. Stasjonen, som i år fyller hele 60 år, har også markert seg som en viktig nærstasjon i området. Nå forsterker de sin posisjon med nytt butikkonsept.

Andreas Vaa, tredjegenerasjons driver, gleder seg til åpningsdagen og ønsker alle hjertelig velkommen. – Jeg håper å se både nye og gamle kunder når vi nå inviterer til nyåpning. Det er viktig for oss at vi skal være et godt alternativ for alle. Vi ønsker å markere oss som en stasjon med god mat og drikke, og bilvask.

– Andreas er en inspirasjon for oss. Vi er heldige som har dyktige drivere som han. Det er derfor heller ingen overraskelse at hans stasjon nå blir bygd om. Vi ser et stort potensiale i en allerede svært vellykket stasjon, og jeg er derfor sikker på at Andreas og hans team vil lykkes med den nye butikken, sier kjedesjef Alexander Andersen, Shell | St1 Norge AS.

Butikken har de siste ukene gjennomgått store forandringer. En viktig del av det nye butikkonseptet er mattilbudet. Matkonseptet vårt har fokus på smakfull kvalitetsmat laget av gode norske råvarer. Stasjonen har også et kafé-område med god benkeplass. Der er det mulig å sette seg ned, nyte en kopp kaffe og lade mobilen.

– Folk har større forventninger til gode kundeopplevelser og mat på farta. Vi vil bygge stasjoner der kunden har en grunn til å komme og en grunn til å bli. For det skal alltid være hyggelig å svinge innom en av våre energistasjoner, avslutter Andersen.