Velkommen til nyåpning av Shell Straume

Pressemelding   •   jun 07, 2017 12:31 CEST

Bakerst fra venstre butikksjef: Irene Snekkevik, bak til høyre: Forhandler Kjersti M. Straume, foran til venstre: Susanne og Kari til høyre

Tid: Torsdag 8. juni kl. 11.00

Sted: Shell Straume, Sartorvegen 10, 5353 Straume

Torsdag 8. juni inviterer vi til åpningsfest av Shell Straume

Familiebedriften Shell Straume, med Kjersti og Johnny i spissen, er en viktig stasjon på Sotra rett utenfor Bergensområdet. Shell Straume har vært tilknyttet Shell siden 1983 og har markert seg som en viktig nærstasjon. Nå forsterker de sin sterke posisjon med ny butikk. Torsdag 8. juni gjenåpner nemlig forhandler Kjersti butikken sin i ny drakt. En sentral endring er økt fokus på mat. REAL er det nye matkonseptet til Shell. Dette konseptet tilbyr produkter med gode norske råvarer og muligheten til å spise inne på stasjonen.

«Jeg er stolt av å jobbe med flinke og sterke forhandlere med ambisjoner. Shell Straume er blant de beste DO-stasjonene vi har, og sammen med Shell har de vunnet mange priser. Jeg er veldig imponert av hva Kjersti og Johnny har fått til, og er helt sikker på at de vil lykkes med den nye butikken», sier Anita Sørlundsengen, retaildirektør i Shell/St1.

Shell Straume har de siste ukene gjennomgått en stor forvandling. Blant annet har butikken fått større og bedre matdisk med økt fokus på fersklaget mat og bredere kaffetilbud. I tillegg har de fått et nytt sitteområde med god benkeplass. Der blir det mulig å sette seg ned, nyte en kopp kaffe, lade mobilen og koble seg på WIFI. I tillegg til å utvide matkonseptet har stasjonen også fått det nye drivstoffet REx Diesel. REx Diesel inneholder 60 % fornybare komponenter og reduserer CO2-utslipp med opptil 40 %.

«Vi gleder oss til åpningsdagen og har markert oss med mat til folk i farta. I tillegg er jeg også utrolig stolt over stasjonen vår, og ikke minst den gode butikksjefen og resten av gjengen min med ansatte som tar eierskap til det vi gjør», sier Kjersti Straume, forhandler for Shell Straume. Straume legger også til at de ikke bare er en bensinstasjon, de har også et bredt tilbud med bilrelaterte ting som lyspærer og alle typer drivstoff. Stasjonen har også et verksted tilknyttet seg hvor sønnene jobber. Torsdag denne uken ønsker Straume alle velkommen til nyåpning og frister med mange gode åpningstilbud. Blant annet blir det spandert is på alle barna, det vil bli lykkehjul, ballongslipp og flotte premier. I tillegg kommer radiokjendis Tony Ågotnes og styrer showet.

«Det skal alltid være hyggelig å svinge innom en av våre energistasjoner - som vi nå er på god vei til å bli», avslutter Sørlundsengen.