Årets leverandør i REMA 1000

Pressemelding   •   feb 15, 2016 16:12 CET

Årets leverandør 2015 er Stanges Gårdsprodukter

Stange har vært en viktig faktor for de regionene og REMA 1000-butikkene som har prestert best i 2015. Satsningen deres på Stange har gitt godt betalt i form av økt vekst og flere nye og mer fornøyde kunder.

Fra trippende høner ute på gårdsplassen til gründer Arnt Harald Stange og salg til utvalgte restauranter i Oslo, har selskapet utviklet seg til å levere over 1 000 tonn kylling i året til over 560 REMA 1000-butikker. REMA Industrier kjøpte Stange i februar 2013 og har vært en viktig strategisk investering for kvalitetsreisen til REMA 1000. I 2015 omsetter selskapet for ca. 120 MNOK.

Kjøpmenn og regioner har bidratt til å vurdere pris, kvalitet og totalbilde for leverandøren som gikk av med seieren.

– Det er helt fantastisk å vinne denne prisen, og det er en annerkjennelse på at det vi gjør hver dag er utrolig viktig. Det er også en annerkjennelse av at Stange leverer Norges beste kylling. Det er tre år siden Stange inngikk et samarbeid med REMA 1000, og vi har lykkes med en fantastisk integrering. Vi kjenner oss virkelig som en fullverdig EMV-leverandør til REMA 1000. Vi er veldig glade og stolte over alt vi har oppnådd, og at vi har fått til en slik fantastisk vekst, sier en stolt Peter A.S. Aronsen, administrerende direktør i Stange.
Kilde: Rema 1000