Svømmeskole i sommerferien

Pressemelding  •  10-10-2011 09:05 CEST

Neste sommer tilbyr Star Tour svømmeskole med ”lær å svømme-garanti” på samtlige av sine Blue Village-hotell. For de aller yngste arrangeres det Plask & Lek-skole.

De to siste årene har det vært tilbud om svømmeskole på tre av Star Tours Blue Village-hotell, og til sammen 1500 barn har lært seg å svømme. Tilbudet har vært populært og nå innfører feriearrangøren svømmeskole på samtlige 14 Blue Village som finnes i Spania, Hellas, Kypros, Bulgaria og Tyrkia neste sommer.
- Vi har fått kjempegod respons på dette tilbudet. Både foreldre og barn synes det er fint å kombinere nytte med moro på ferien, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett.

Svømmeskolen drives av sertifiserte svenske instruktører og er delt i to: Svømmeskole for barn fra fem år og Plask & Lek (vannøvelser) for barn fra fire år.

– Finnes på alle Blue Village sommeren 2012.
– 5 timer á 45 minutter, fem dager i uken
– Det tilbys både for- og ettermiddagsgrupper slik at barna som er med i Bamseklubben også kan delta.

Les mer: http://www.startour.no/reiser/sydenreiser/familieferie/Svommeskole/

Pressebilder:

Stabekk 10. oktober 2011

Kontaktinformasjon:
Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf: +47 928 66 503

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom