Starbucks til Sandvika Storsenter

Pressemelding   •   aug 28, 2014 07:00 CEST

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med administrerende direktør Joannis Vendrig
E-mail: joannis.vendrig@starbucks.no

Starbucks har siden 1971 levert arabica kaffe av høyeste kvalitet. I dag har Starbucks kaffebarer verden rundt, og er en av verdens fremste forhandlere av kaffe. Gjennom et urokkelig fokus på kvalitet forplikter Starbucks seg til å levere kundene den unike Starbucks Experience hver dag, gjennom hver eneste kopp. For å ta del i opplevelsen  kan du besøke oss i våre butikker i Oslo, Trondheim, Bergen eller online på www.starbucks.nowww.facebook.com/StarbucksNorway

Umoe Restaurants har ansvar for utvikling og drift av Starbucks på det norske og svenske markedet. Umoe Restaurants er et ledende restaurant-selskap i Skandinavia med over 330 restauranter og kaféer. Selskapet har en årlig forventet omsetning på om lag 4,1 milliarder kroner, 9000 medarbeidere og 40 millioner gjesteopplevelser, fordelt på kjente merkevarer som Starbucks, Peppes Pizza AS, TGI Fridays og Burger King samt Blender AS, som er en tilbyder av mat- og drikkekonsepter til kjøpesentre og flyplasser. Umoe Restaurants eies av Umoe- Gruppen, et selskap eid av Jens Ulltveit-Moe og hans familie. Umoe-Gruppen har hatt virksomhet innen offshore- og maritim industri siden oppstart i 1984. www.umoerestaurants.com