DekkTeam styrker sin posisjon med oppkjøp av Randsfjord Dekkservice AS!

Pressemelding   •   jan 20, 2017 12:01 CET

DekkTeam styrker sin posisjon med oppkjøp av Randsfjord Dekkservice AS!

Pål Oord kan fortelle at han og Egil Stenshagen har blitt enige med brødrene Høibakk om overtakelse av aksjene i Randsfjord Dekkservice AS. Avdelingen vil bli fusjonert inn i DekkTeam AS, og etter hvert skifte navn til DekkTeam – avd. Randsfjord Dekk.

Vi ønsker å være veldig sterke innenfor en 10 mils radius der Gardemoen flyplass er i sentrum,
og Randsfjord Dekkservice passer således meget godt inn. Vi har kjent Høibakk i mange år,
og vet at dette er dyktige mennesker med et godt renomme – hvilket gjør det enda mer interessant å overta sier Pål.

Denne avdelingen blir den 23 DekkTeam avdelingen som Starco Holding AS eier. Omsetningen i 2017 vil bli ca. 225 millioner. I tillegg finnes det 35 DekkTeam Partnere – slik at kjeden nå har 58 punkter fra nord til sør.

Auto Grip AS og Inter Contact AS har hver for seg vært store og betydelige aktører i det norske markedet for dekk og felg. Selskapene har lang fartstid, og har gjennom mange tiår bygget unik kompetanse. Fra 1. januar 2016 ble vi ett selskap: Starco Norge AS. Starco Norge har 54 dyktige og entusiastiske medarbeidere. Starco Norge eier også 23 Dekkteam dekkforretninger og –verksteder. DekkTeam er en dekkjede rettet mot forbrukermarkedet med tilsammen 70 punkter rundt om i Norge!

Kommentarer (0)