Steenstrup Stordrange ruster opp!

Finansavisen har i dagens utgave gitt en god statusrapport på vår satsning og utvikling de siste månedene. I avisen kan du lese om alle de nye partnerne vi har rekruttert de siste månedene. Og flere skal vi bli...

Norges ledende restrukturerings- og konkursadvokat Jon E. Skjørshammer er allerede på plass og kommer fra Selmer.

Guy Leonard blir også den første partneren i et større norsk advokatfirma med utenlandsk bevilling. Han tar med seg shipping- og offshore-kunnskap fra Wikborg Rein. Lars Berge Andersen er kommet fra Akers Solution og Andreas Slettvoll fra Lukoil. Det betyr at vi nå har på plass et av de ledende juridiske teamene på olje, gass og offshore.

Jens Aas som kommer fra Wikborg Rein leder vår fast eiendomssatsning og dette styrker oss betydelig på næringseiendom.

Jens Johan Hjort har lang erfaring som ordfører i Tromsø og vi er stolte over å ha en slik kapasitet på forvaltningsrett, arbeidsrett og prosedyre med på laget.

Per Ragnar Bronken styrker oss ytterligere på arbeidsrett og kommer fra Arntzen de Besche.

Tre av vår nye partnere har allerede lang fartstid fra Steenstrup Stordrange. Katrine Malmer-Høvik leder vår IPR avdeling og har omfattende erfaring med patent-, varemerke og åndsverksrett. Gisle Edvard Årnes har ansvaret for IT og telekom og Olav Midtgard styrker oss på partnernivå innen corporate og fiskeri.

Og med alle disse nye spennende medarbeiderne satser vi knallhardt på å levere markedets beste kvalitet på advokattjenester.

Ernst Ravnaas

Managing Partner + 47 915 80 918