Stena Line og YESMS VISA lanserer nytt kreditt- og fordelskort

Stena Line og YESMS VISA lanserer nytt kreditt- og fordelskort

Stena Lines kreditt- og fordelskort har fra starten 29 millioner brukersteder.

”Gullfisken” sletter inntil 10 000 kroner av saldoen

Stena Line Norge lanserer nå i samarbeid med YESMS VISA et nytt kreditt- og fordelskort. Medlemmer av Stena Lines kostnadsfrie medlemsklubb eXtra får bonuspoeng på alle varekjøp uansett hvor man handler i verden. En annen fordel er ”Gullfisken” hvor kortholderen får inntil 10 000 kroner slettet fra kortsaldoen.

Vi ser mange fordeler både for oss og for de reisende ved å ha fått dette kortet på plass, sier partneransvarlig i Stena Line Norge AS, Camilla Øien. - Målgruppen for kortet er mennesker opptatt av reise, helse og spennende opplevelser. Vi har fått med oss mange samarbeispartnere som gir  gode og fordelaktige tilbud til kortbrukerne.

Gullfisken

Gullfisken er en av flere fordeler i kortet og foregår ved at alle kortholdere er med i en trekning. Vinneren får slettet inntil 10 000 kroner på saldoen. Om kortet er belastet med 13 500 kroner eller 3 500,- vil den gjenværende saldoen enten være 3 500 kroner eller 0,-.Står kortet ubrukt får vinneren 200 kroner. Kortholdere kan delta flere ganger og det slettede beløpet er skattefritt.

Helt gebyrfritt og doble bonuspoeng

Kortethar ingen årsavgift og er helt uten gebyrer. Kortholderen får inntil  51 dager med rentefri kreditt og opptil100 000 kroner ekstra på feriebudsjettet. Oppgir du  medlemsnummet i eXtra og samtidig betaler medkortet hos Stena Line får man doble bonuspoeng.

Det nye kreditt- og fordelskortet inneholder også en betalingsforsikring som må bestilles separat. Denne trer i kraft ved uforutsette hendelser, arbeidsledighet, permittering eller sykdom.

Mange partnere –  åpning for flere

Verdensstørste leiebilformidler Holiday Autos er i over 80 land og tilbyr leiebil på over 5000 destinasjoner. Lilleprinsen.no leverer utstyr til barn: Bæreseler, bilstoler, stellevesker, vogner og merkevarer som gjør ferien enklere for de voksne og mer behaglig for de små. Falck er somkjent store innen alarm, bilberging, skadebegrensing og sikring. X-life.no er en nettbutikk for trening, klær, sko, utstyr og tilbehør. Naturhuset produserer og selger naturmidler fra urter, vitaminer, mineraler og naturlige tilsetningsstoffer.

-Vi ønsker flere partnere med gode tilbud velkommen inn i samarbeidet. Det er bare å ta kontakt, sier Camilla Øien.

Stena Line, Oslo 29. april 2013

Les om kortet her: http://www.stenaline.no/ferge/stena-line-visa/

For mer informasjon kontakt partneransvarlig
i Stena Line Norge AS, Camilla Øien, Telefon 99540835
.

For mer informasjon
Ta kontakt med Stena Line Group Press office, +46 704 85 85 32
Besøk www.stenaline.com
Stena Line er en av Europas ledende fergeforetak med 37 fartøy og 20 ruter i Nordeuropa. Stena Line er en viktig del av det europeiske logistikknettet og utvikler nye intermodale fraktløsninger ved å kombinere transport med jernbane, vei og sjø. Stena Line spiller også en viktig rolle for turisme i Europa med sin omfattende passasjeroperasjon. Selskapet er familieeid, ble grunnlagt i 1962 og har hovedkontor i Gøteborg. Stena Line er en del av Stena AB-konsernet, som har om lag 15 000 ansatte og en årlig omsetning på rundt 35 milliarder SEK.