Erling Solland tilbake i rute

Pressemelding   •   jul 16, 2012 10:15 CEST

Erling Solland er tilbake med ny magi – gjennom hele sommerferien

Tryllekunstneren, magikeren og illusjonisten Erling Solland er tilbake i sin faste sommerrute mellom Oslo og Frederikshavn. Hvert år de siste femten årene, har Erling Solland og duene hans vært fast inventar på Stena Saga hele sommerferien. Men ikke i fjor. Da tok Zita & Zotpiratene over og fordrev magikeren.

Men Erling Solland og Stena Line visste råd. Klart det var plass til dem begge. Nå er Solland i gang med sin 16. sesong, Samtidig leter Zita og barna etter «Trylleformelen» - til glede for både store og små.

Tre show i døgnet

Erling Solland har timeplanen full med tre ulike forestillinger i løpet av 24-timersreisen tur-retur Oslo-Frederikshavn.

Oslo-Frederikshavn:

22.30: Magi og illusjoner!

Frederikshavn-Oslo

12.00: Barnas Trylleskole

15.30: Magisk Familieshow

Positive mennesker – frihet og ferie

-Igjen har jeg bare nye triks og magi, understreker Erling Solland, som setter sin ære i å stadig komme med nyheter og forbedringer. Han lar seg ikke skremme av to måneders sammenhengende cruise ombord i Stena Saga, med bare en times snutid i Oslo og drøyt to i Frederikshavn.

-Her treffer jeg hyggelige og positive mennesker, både store og små. De gleder seg over frihet og ferie, og de har heller ikke noe i mot et trylletriks eller to, fastslår Erling Solland.

Du finner gode Stena Line bilder på Flickr. http://www.flickr.com/photos/stenaline/