Nå er det (snart) jul igjen - med Pat Sharp og Johnny Logan

Pressemelding   •   aug 28, 2012 16:29 CEST

Det er verdt å merke seg at Stena Saga utvider helgen med en dag og starter helgeunderholdningen på torsdager i JuleCruise-sesongen. Vi innleder årets JuleCruise-sesong 15. – 17. november med Pat Sharp og 80-talls-musikk og runder av 20. - 22. desember med Johnny Logan, Bill Booth og Irsk musikk.

I mellomtiden blir det Las Vegas-cruise med Richard Bowers og Lasse Sagen pluss Sun Lable Tribute med Kristian Lysebråte 22. - 24. november. 29. november - 1. desember er det klart for CountryCruise og Cotton Eye Joe Show, Steff Nevers og Tom & Vegard. 6. - 8. desember inviterer Vagabond, Titanix og Gutta fra Skandinavia på dansebandcruise. 13. - 15. desember blir det svensk underholdning med stor S. Da kommer Christer Sandelin og Tredrag. Siste juleinnspurt blir Irsk med Johnny Logan og Bill Booth band, pluss Harsbax 20. - 22. desember. Du finner gode Stena Line bilder på Flickr. http://www.flickr.com/photos/stenaline/

Stena Line, Oslo 28. august 2012

For mer informasjon kontakt linjesjef Rickard Ternblom, mobil 95209388 eller produktsjef Håkan Wennerblom, mobil 91607830