Penthouse Playboys til sjøs 11. februar

Pressemelding   •   jan 13, 2017 11:00 CET

Penthouse Playboys spiller på Stena Line lørdag 11. februar,

Penthouse Playboys spiller på Stena Line lørdag 11. februar, og vrikker dermed både morsdag og valentinesdagen inn.

Penthouse Playboys er seks billedskjønne menn i sin beste alder. De har vasket seg, fønet håret, tatt på seg sine fineste klær og dyreste smykker. Sammen er de besatt av ett eneste kall: Å gi norske kvinner noe å elske, og norske menn noe å beundre.

Penthouse Playboys' coverversjoner setter originalene i skyggen. De blander helproff musikalitet med hemningsløst show og sirkus. De gjør publikumsfrieri til en kunstform, scenebekledning til ekstremsport og spillejobber til charterturer inn i publikums villeste fantasier og våteste drømmer.

Sagt om bandet:

«Penthouse Playboys er et godt band - musikalsk. De spiller discolåtene så rytmisk smakfullt at hoftene hypnotisert bare må gynge med.» (Dagbladet)

«Led by Jens Pikenes, Oslo's Penthouse Playboys are setting new heights (or depths, according to your point of view) in kitsch pop … A Playboys concert is weird, funny and different … But the main reason for their cult status is perhaps their ability to do it properly, playing their characters as well as their instruments … The illusion of larger-than-life showbiz legends is perfect. And audiences go wild.» (Scanorama)

Penthouse Playboys spiller om bord på Stena Lines ferge Stena Saga på ruten Oslo - Frederikshavn, 11. februar. Avreise 19.30.

Stena Line er et av verdens største fergeselskaper med en moderne flåte på 34 skip og Europas mest omfattende rutenettverk bestående av 22 fergelinjer i Skandinavia, Baltikum og Storbritania.