Vinn danskebåten i 24 timer

Pressemelding   •   apr 04, 2019 06:00 CEST

Våren 2019 åpner Stena Line for at gjestene selv kan være med å bestemme et temacruise, og få sitt cruise realisert i den prestisjefylte konkurransen Supercruise. Premien består i å utforme sitt eget cruise ved å velge tema på alt fra underholdning, til dekor og mat, på avgangen 30. august 2019. Vinneren får en luksuslugar og kan dessuten ta med seg 100 utvalgte venner på cruiset.

- Våre temacruise har økt i popularitet de siste årene, og våre helgeavganger med temaer har godt belegg. Noen av publikumsfavorittene er 90s cruise i samarbeid med «We Love the 90s», Rock the Boat, Plumbo-cruise, ABBA-cruise, BygdeRock, samt cruise med folkekjære artister som Freddy Kalas, Katastrofe, Alex Rosén, Staysman med flere. Nå ønsker vi å åpne opp for at publikum skal kunne komme med forslag på temacruise og utfordre oss selv på om vi klarer å lage et rått vinnercruise, uansett tema, forteller Ole Herman Kjernsby, Travel Commercial Manager, Stena Line Norge.

Premien inneholder at vinneren får velge temaet på et 24-timerscruise hos Stena Line den 30. august i år, på linjen Oslo – Frederikshavn med Stena Saga, innenfor gitte rammer. Stena Line Norge betaler for underholdning, dekor og eventuelle andre tilpasninger innenfor et budsjett satt av Stena Line. Vinneren får 1 Captains Class-lugar med plass til seg selv og en reisekompanjong, og inntil 100 billetter i standard dobbeltlugar til venner.

Ole Herman Kjernsby fortsetter: - Supercruisevinneren kommer med hjelp av oss til å få tilpasset cruiset med målet å lage et skikkelig bra temacruise. Vi regner med å sette av like stort budsjett på dette temacruiset som et vanlig temacruise om bord.

Man kan delta med så mange Supercruise-forslag man vil innen 9. mai 2019. Kampanjestart 04.04.19, klokken 0700.

www.stenaline.no/supercruise

For mer informasjon
Ta kontakt med Jesper Waltersson, konsernsjef for media og PR, +46 704 85 85 32

Stena Line er en av Europas ledende fergeforetak med 38 fartøy og 21 ruter i Nordeuropa. Stena Line er en viktig del av det europeiske logistikknettet og utvikler nye intermodale fraktløsninger ved å kombinere transport med jernbane, vei og sjø. Stena Line spiller også en viktig rolle for turisme i Europa med sin omfattende passasjeroperasjon. Selskapet er familieeid, ble grunnlagt i 1962 og har hovedkontor i Gøteborg. Stena Line er en del av Stena AB-konsernet, som har om lag 15 000 ansatte og en årlig omsetning på rundt 36,5 milliarder SEK.

For mer informasjon vennligst besøk www.stenaline.com