Ny og brukervennlig app fra STIHL

Ny og brukervennlig app fra STIHL

STIHL har lansert en ny app for hvor du finner all viktig informasjon, instruksjoner og mye mer til dine STIHL og VIKING produkter.

Tenk at du står midt i skogen med motorsagen, og plutselig er det noe du lurer på. Har du bruksanvisningen med deg? Ikke det? Null problem med STIHL`s nye app, hvor alle bruksanvisninger ligger inne.

STIHL har altså utviklet en app som gjør mobiltelefonen til ditt beste verktøy når du har behov for hjelp eller mer kunnskap om ditt STIHL eller VIKING produkt.

Vil du lære hvordan du sliper kjedet på din motorsag eller leter du etter ekstrautstyr til din maskin? Er du på utkikk etter pris og nærmeste forhandler? Alt dette vil du finne svar på i app'en.

- Vi anbefaler alle våre brukere å laste ned appen. Den er helt gratis, og det kan være lurt å bruke et par minutter på å sette seg inn i funksjonene og fortelle app'en hvilke STIHL  og VIKING-produkter du har. Da er du godt forberedt når du står i skogen eller i hagen - selv om du ikke har tilgang til internett, forteller markedssjef hos Andreas Stihl AS Pål Virik Nilsen.

Og trenger du enda mer hjelp vil app'en finne fram til nærmeste forhandler ved hjelp av Googles kart. STIHL appen får du til både til iPhone og Android-telefoner. Søk på STIHL i App Store eller Google Play.

STIHL utviklet den første kjedesagen i 1926, deretter har det tilkommet mange produkter for skog og hage. Nå omfatter STIHL-gruppen datterselskaper i ca. 140 land og produksjon i flere land. Ønsker du å vite mer om STIHL konsernet, historie og utvikling, verdensnyheter fra STIHL eller hvor vi finnes representert rundt om i verden. Sjekk www.stihl.no

Pressekontakt PR og kommunikasjonssjef STIHL Norden +46 73 736 23 14