Pressemelding -

PRESSMELDING: Superfront slipper ASAP Collection: 9 utvalgte sideboards, klare for å sendes!

I dag produserer Superfront sitt enorme utvalg av design for IKEA-stammer på bestilling fra kunden – og leveranstiden blir derfor 4-6 uker. Som et komplement, lanserer nå Superfront et raskere og enklere alternativ: Ny ASAP Collection bestående av nio sideboard-paket klar til sending. Alle pakkene er beregnet for Ikeas Bestå stammer.

ASAP Collection inneholder noen av Superfronts egne sideboard-favoritter og tanken er å forenkle valgene for kundene, men også å tilby dem raskere leveranstid en tidligere mulig.

”Vi vil være der for våre mest spontane kunder og for de som rett og slett stoler på vår smak og er komfortable med at vi allerede har satt sammen et sideboard vi selv liker,” sier Mick Born, en av Superfront en grunnlegger.

Ben og håndtak er ikke inkludert i ASAP Collection, men velges av kunden selv og sendes sammen med sideboard-pakken. Stammen kjøper man på IKEA, og har man allerede et hjemme, så bruker man så klart den.

ASAP Collection kan kjøpes fra 12 April og prisene er det samme som alltid. Hele ASAP Collection finnes på www.superfront.com.

• Livsstil

• ikea