Skapa – tenk litt mindre

Den 1ste feb lanserte Svedbergs møbelserien Skapa. En møbelserie som gir små bad en fremtid. Alle overflater med potensial som aldri fikk en sjanse. Møbelserien ble utviklet i samarbeid med designerne Ehlén Johansson og Mia Lagerman.

- Skapa er en møbelserie først og fremst utviklet for mindre bad. Med et design som gjør at et personlig preg på helheten, sier Stefan Svensson, Vice President i Svedbergs.

Bygg det som du vil

Skapa følger Svedbergs vellykkede konsept som gjør det enkelt for kundene å få møblene akkurat som de vil. Forskjellige bredder og dybder på undedelene, forskjellige farger, flere håndtak, overdeler og sideoppbevaring er noe av det som tilbys.

- Valgfrihet gjør Skapa til et møblel for dem som ønsker å la kreativiteten få spillerom, sier Stefan.

• bad
  • baderom
  • baderommet

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.