Smart dusjløsning som passer alle bad

Serien Forsa foldedusjer fra Svedbergs er konstruert for å passe alle baderom. Dusjløsningens foldedører gjør at dusjen tar minimalt med plass når den ikke er i bruk. Da kan disse foldes helt inn til veggen.

Frigjør gulvplass
Den smarte konstruksjonen frigjør mer gulvplass når dørene er foldet inn til vegg, noe som gir en større romfølelse til badet. Dusjens ulike valgmuligheter kan kombineres, for på den måten kunne tilpasses ulike typer baderom og behov.

-Både profilene og hengslene har en smart løftefunksjon, som gjør det enkelt å åpne og lukke de ulike delene i foldedøren, sier Stefan Svensson på svedbergs.

Fleksible løsninger
Foldedørsdusjene i Forsa-serien kan kombineres og settes sammen på mange ulike måter. Derfor passer kan de tilpasses de fleste bad og behov. Eksempelvis kan man kombinere en foldedørsvegg med en fast skjermvegg, noe som er perfekt for et hjørne eller nisje. Skjermveggen finnes i målene 70, 80 og 90 cm med klart glass. Profilene kan fås i aluminium matt/mattkrom eller aluminium.

Individuelle løsninger
Svedbergs tilbyr kundene en guide, slik at kundene enkelt kan bygge sammen sin Forsa foldedørsdusj ut i fra egne behov.

-Vi har gjort det enkelt å skape individuelle løsninger. Kunden kan selv velge oppsett, deler, glass, profilfarge og størrelse, avslutter Stefan.

• Livsstil, mote, fritid

• bad
  • badekar
  • baderom
  • baderommet
  • spa
  • svedbergs

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.

Pressekontakt Art Director 0321533096