Stil møbelserie: Nå med flere valgmuligheter.

Møbelserien Stil har raskt blitt en suksesshistorie for Svedbergs. En av nyhetene i 2017 er den fasede fronten. I tillegg kan man nå få Stil i flere bredde, noe som gir ytterligere flere valgmuligheter.

Lett å like
Stil er et baderomsmøbel det er lett å like. Vaskens karakteristiske uttrykk med sprutbeskyttelse og nøye utvalgte håndtak forsterker kvalitetsfølelsen.

-Mange av våre kunder har en forkjærlighet for Stil. Derfor tar vi nå neste steget og tilbyr flere valgmuligheter, sier Stefan Svensson på Svedbergs.

Ny front og flere bredder
Ny designnyhet i 2017 er den nye fasede fronten til Stil-serien. Valgfriheten som allerede var stor, har nå blitt ennå større. Nå finnes også breddene 40 og 120 cm, i tillegg til de allerede eksisterende 60, 80 og 100.

-Å finne et baderomsmøbel som passer alle baderom skal være enkelt. Derfor kan man med møbelserien Stil få muligheten til å velge i mange bredder, dybder, farger, benkeplater og vask, sier Stefan

Formgiverne bak Stil
De har vunnet flere designpriser siden de møttes som ansatte i en stor møbelbedrift. Ehlên Johansson tok eksamen ved Design og kunsthåndverks høyskolen i Gøteborg, mens Mia Lagerman studerte ved Stockholms Kostfack og ved det Kongelige Danske Kunstakademi i København. Sammen er de formgiverne bak Stil serien, og har utviklet denne i samarbeid med Svedbergs.

• Livsstil, mote, fritid

• bad
  • badekar
  • baderom
  • baderommet
  • spa
  • svedbergs

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.

Pressekontakt Art Director 0321533096