Det er mottaker som bestemmer innhold og format

1.

Ønsker og krav til forretningsdokumenter.

I dag er det like viktig å levere forretningsdokumentene slik mottaker ønsker, som det er å være leveransedyktig på selve leveransen. Dersom du ikke kan levere dokumentasjonen slik mottaker ønsker, så vil de velge den konkurrent som kan. Det er den brutale sannhet.Det betyr at det egentlig er mottaker som bestemmer innhold, språk, vedlegg, format og distribusjonsmetode. Og de er ikke villig til å betale for den merkostnad dette medfører, så det er svært viktig for dere å ha et system hvor endringer kan gjøres enkelt og kostnadseffektivt. Ellers vil dere tape penger på hver leveranse.

Med Lasernet kan du enkelt endre innhold i formularet/dokumentet og formatet på forsendelsen. Du kan for eksempel sende samme dokumentet i EHF til Norge, SveFaktura til Sverige og Finvoice til Finland. Lasernet tar bort dagens begrensninger i ERP systemet, og du kan levere dokumentene helt i tråd med dine kunders ønsker og krav, til en svært lav kostnad.

Gevinst: Spar mye tid og penger ved endringer i dokumenter og formater, men kanskje enda mer viktig er det å være en tilpasningsdyktig og foretrukket leverandør.

Mer info on Tabellae finner du her og på Facebook og Linkedin
Kontaktinfo om Truls finner du her og på Linkedin