Nettsiden for Valutamegler.no

Techbull lanserer Valutamegler.no for Norge

Selskapet Techbull Media går inn på det norske markedet med et nytt nettsted, Valutamegler.no. Målet er å skape en nettside for å veilede nordmenn som har lyst til prøve seg på valutahandel samt handel med indekser, aksjer og råvarer.

Det nyoppstartede, norske nettstedet Valutamegler.no er som navnet antyder først og fremst for norske valutameglere. Men, ettersom dagens valutameglere på nettet også tilbyr handel med aksjer, råvarer og indekser, inkluderer nettstedet også informasjon om dette.

Valutamegler.no har samme tema som søstersiden Valutahandel.se. Her finner du dermed en egen del med de mest leste artiklene, dyptgående anmeldelser av alle krypto-, råvare- og valutameglere, samt en skole for alle som vil begynne å handle valuta på nettet. Noen av de nyeste anmeldelsene er av aktører som Skilling, NS Broker og Libertex. Blant de viktigste nyhetene den siste tiden er at den norske kronen har falt mer enn 30 % i verdi siden årsskiftet.

Det finnes også en egen del av nettstedet for de som ønsker å lære seg om ulike tradingplattformer for valutahandel. Grunnleggerne tror dessuten at seksjonen med ofte stilte spørsmål kommer til å bli populær. Innen kort tid blir det dessuten lansert sanntidskurser for en rekke valutapar, inkludert NOK, SEK og EUR.

For mer informasjon, gå til https://www.valutamegler.no/

Regioner

Menneskene som står bak Valutamegler.no er en gjeng skandinaver med bakgrunn i finans, teknikk og handel på nettet. Hver person involvert har mer enn 15 års erfaring hver innen enten valutahandel, programvare eller investeringer; det vil si sammenlagt 45 år. Menneskene bak prøver, skriver vurderinger og gir forslag til kundene om de beste valutameglerne for mobil, men også steder å handle aksjer og aksjeindekser.