Verdenspremiere for ny smarttelefon – Marshall London

Som første operatører i Norge har NetCom, One Call og Chess enerett på å selge Marshalls første smarttelefon, Marshall London. Forhåndssalget starter i dag, og fra 31. august kommer den i butikk.

Marshall har i mer enn femti år vært ledende på forsterkere, og er synonymt med svært god lyd. I midten av juli hadde Marshall verdenspremiere på sin nye smarttelefon, Marshall London, i nettopp London.Marshall London forener det siste hos en Android-telefon med en fantastisk musikkopplevelse. Den er også bygget for å fungere som et bærbart musikkstudio med spesielle applikasjoner for musikkskapere.

– Marshall London er en telefon laget av musikkelskere til musikkelskere, sier tilbehørssjef i NetCom Vegar Febjør Sinding. – Med doble høyttalere, dedikert lydkort, to jackutganger, trinnløst volumhjul og tilgang til musikken din med et klikk på M-knappen er telefonens fokus helt klart på musikk. I tillegg har den Marshalls lett gjenkjennelige DNA, og ser helt rå ut.

10. – 11. august står Marshalls The Black Bus plassert på Jernbanetorget, der Marshall gir publikum en toetasjers rock ‘n roll-opplevelse. The Black Bus bygger videre på turnefølelsen med Marshall-historie og produkter i første etasje, og musikk-lounge i andre etasje. Vokalisten i det norske rockebandet Motorfinger, Maurice Adams, spiller gitar ved bussen, og det vil være konkurranser og demonstrasjon av Marshall London og Marshall hodetelefoner. 12. august går turen til Øyafestivalen, før The Black Bus kjører videre ut i Europa.

NetCom, One Call og Chess tilbyr som første operatører i Norge Marshall London, og har enerett på salg ut året. Marshall London legges ut for forhåndssalg mandag 10. august kl 10.10 i online-kanalene netcom.no, chess.no og onecall.no, mens salgsstart i butikkene er 31. august.

Prisen vil variere avhengig av om den kjøpes med eller uten abonnement.

For mer informasjon om telefonen se www.marshallheadphones.com

Henning Lunde

Kommunikasjonsdirektør +47 465 00 000