Skip to main content

Tags

Er dette årets mest magiske julekalender?

Er dette årets mest magiske julekalender?

Pressemeldinger   •   sep 20, 2018 07:30 CEST

I 2003 lanserte The Body Shop sin aller første julekalender. 15 år etter har denne ikoniske julekalenderen, med fokus på naturlig skjønnhet og velvære, blitt en av de mest populære kalenderne på markedet.

Gå bananas med vår 100% veganske summer edition!

Gå bananas med vår 100% veganske summer edition!

Pressemeldinger   •   jul 04, 2018 07:30 CEST

Denne sommeren går The Body Shop helt bananas med deres siste summer edition kroppspleie: banan. Bananer er den hotteste frukten, og vi spiser en billion bananer i året på verdensbasis. Så hva gjør denne serien så spesiell?

Body Yogurts - Trekker inn på 15 sekunder!

Body Yogurts - Trekker inn på 15 sekunder!

Pressemeldinger   •   mai 03, 2018 15:06 CEST

Klar, ferdig, gå! Body Yogurt har en unik formula som trekker inn i huden på sekunder, og holder den fuktet i opp til 48 timer. Dette betyr at du kan hoppe i jeansen (eller pysjamasen) bare 15 sekunder etter påføring. Kommer i seks ulike varianter: British Rose, Strawberry, Mango, Almond Milk, Coconut og Moringa.

Fuktighet på farta!

Fuktighet på farta!

Pressemeldinger   •   mai 03, 2018 15:05 CEST

Face Mists gir deg fuktighet på farta - perfekt å ha i veska til å friske opp sminken, kjøle ned etter trening eller bare for å føle seg litt ekstra fresh. Kommer i tre forskjellige dufter med tre ulike egenskaper. 100% veganske.

Gi trøtte øyne en powernap med Drops of Youth Bouncy Eye Mask & ungdommelig glød med Youth Gentle Foaming Wash!

Gi trøtte øyne en powernap med Drops of Youth Bouncy Eye Mask & ungdommelig glød med Youth Gentle Foaming Wash!

Pressemeldinger   •   jan 16, 2018 16:32 CET

The Body Shop lanserer to nye produkter for å få tilbake ungdomsgløden, Youth bouncy eye mask og Youth gentle foaming wash. Begge produktene er fulle av naturlige ingredienser som gir huden en frisk og oppstrammende effekt.

Julekalenderen fra The Body Shop er endelig tilbake. Bedre enn noensinne!!

Pressemeldinger   •   sep 12, 2017 16:43 CEST

Det finnes ingen bedre måte å lade opp til julen enn med en skikkelig julekalender. Kalenderen fra The Body Shop er den perfekte førjulsgaven spekket med velværegaver. Kalenderen har 25 luker som er fylt med alt fra makeup, til hår- og hudpleie. Både bestselgere, kundefavoritter og spennende nyheter.

Natura closes its acquisition of The Body Shop

Natura closes its acquisition of The Body Shop

Pressemeldinger   •   sep 08, 2017 16:06 CEST

The union of Natura, The Body Shop and Aesop creates a global, purpose-driven, multibrand, multichannel cosmetics group 

​Foundation som bekjemper urenheter samtidig som den gir 24 timers dekkevne!

​Foundation som bekjemper urenheter samtidig som den gir 24 timers dekkevne!

Pressemeldinger   •   sep 04, 2017 14:31 CEST

The Body Shop ønsker at du skal føle deg på ditt vakreste, både med og uten foundation, og har derfor skapt en spennende ny vegansk foundation som hjelper deg med akkurat dette! Den unike formelen i Matte Clay Foundation gir deg det beste fra to verdener slik at du kan ta tilbake kontroll! Den matter ned og bekjemper urenheter samtidig som den lar huden puste. Passer også perfekt til oljete hud!

​Oppdag vår nye hårserie!

​Oppdag vår nye hårserie!

Pressemeldinger   •   aug 07, 2017 08:59 CEST

Over hele verden blir mennesker mer og mer bevisst på de skadelige effektene forurensning og giftstoffer har. I tillegg til å leve og spise sunnere ser vi at flere bytter ut hårproduktene med et mer naturlig hårpleieregime. The Body Shop har laget en cruelty-free serie for hår som inneholder de fineste naturlige ingrediensene, med naturlige oljer, smør og pureer.

​Ta vare på tørr og skadet hud med vår nye Multi-Purpose Balm

​Ta vare på tørr og skadet hud med vår nye Multi-Purpose Balm

Pressemeldinger   •   aug 03, 2017 12:47 CEST

Vi er stolte av å presentere nyheten Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm, et must-have skjønnhetsprodukt laget av 100% naturlige ingredienser. Balmen er utviklet spesielt med tanke på tørr og skadet hud, men passer også utmerket til å ta vare på gustne og falmede tatoveringer. Den har en olje-rik tekstur som gjør at pleiende ingrediensene trekker dypt inn i huden.

Vi tar opp kampen mot dyretesting i kosmetikkindustrien – la oss få slutt på dyretesting en gang for alle!

Vi tar opp kampen mot dyretesting i kosmetikkindustrien – la oss få slutt på dyretesting en gang for alle!

Pressemeldinger   •   jun 01, 2017 13:25 CEST

Dyretesting er fortsatt et problem rundt om i verden, og over 80% av verdens land har ingen lover mot testing av kosmetiske produkter eller ingredienser. Til tross for at det finnes pålitelige alternativer fortsetter millioner av dyr å lide. Cruelty Free International estimerer at mer enn 500 000 dyr årlig blir brukt til å teste kosmetiske ingredienser.

Smarte jenter faker!

Smarte jenter faker!

Pressemeldinger   •   mai 24, 2017 11:20 CEST

Gusten hud etter en lang vinter? Slapp helt av, The Body Shop har allerede en løsning til deg! Vår nye Honey Bronze™ BB Cream og contouringpalett gir deg all gløden du trenger for å gå sommeren i møte.

Ny PR og Markedsansvarlig i The Body Shop Norge

Ny PR og Markedsansvarlig i The Body Shop Norge

Pressemeldinger   •   apr 04, 2017 15:20 CEST

The Body Shop Norge har ansatt ny PR og Markedsansvarlig, Dorthea Berge, med bakgrunn fra PR og digitale medier. Dorthea kommer rett fra stillingen som Nettredaktør og Presseansvarlig i Kondomeriet hvor hun har vært siden 2015. Fra tidligere har Berge en bachelorgrad fra Handelshøyskolen BI innen PR og kommunikasjonsledelse.

The Body Shop er igjen kåret til det mest bærekraftige kosmetikkmerket i Norge

The Body Shop er igjen kåret til det mest bærekraftige kosmetikkmerket i Norge

Pressemeldinger   •   mar 31, 2017 13:16 CEST

The Body Shop er for andre året på rad kåret til det mest bærekraftige kosmetikkmerket i Norge, og den niende mest bærekraftige merkevaren totalt i følge norske forbrukere. Dette kommer fram i Skandinavias største bransjeundersøkelse, Sustainable Brand Index™ som ble lagt fram denne uken.

The Body Shop Hawaiian Kukui Cream vinner Elle International Beauty Award 2017

The Body Shop Hawaiian Kukui Cream vinner Elle International Beauty Award 2017

Pressemeldinger   •   mar 27, 2017 15:59 CEST

Oslo, 23.03.2017. The Body Shop Norge er stolte vinnere av Elle International Beauty Awards (EIBA) med Hawaiian Kukui Cream i kategorien “Body Moisturiser of The Year”. For femte året på rad hedrer EIBA skjønnhet verden over, og skjønnhetsredaktører fra alle Elles internasjonale avdelinger velger ut sine favorittprodukter i 12 ulike kategorier.

Redningen for sensitiv hud: Nye Almond Milk & Honey Body Care

Redningen for sensitiv hud: Nye Almond Milk & Honey Body Care

Pressemeldinger   •   jan 02, 2017 21:29 CET

Vi i The Body Shop, har stor tro på vårt ansvar for å gjøre
 kundene våre komfortable med egen hud. Da vi fant ut at 1 av
 3 tror de har sensitiv hud valgte vi å undersøke nærmere.
 I dag er sensitiv hud en av de største bekymringene
mennesker har rundt huden sin, og "sensitiv hud" har mer enn 270 000 Google-søk årlig! Det sier oss at dette er noe våre kunder virkelig er opptatt av.

Bli med på den villeste julen noensinne!

Bli med på den villeste julen noensinne!

Pressemeldinger   •   sep 27, 2016 14:14 CEST

​Gjør deg klar for den villeste julen hos The Body Shop noensinne! Den 7. november 2016 går startskuddet for julen og The Body Shops butikker fylles med et stort utvalg av Limited Edition juleserier, ulike julegaver og herlige juledufter.

Unn deg en luksuriøs spaopplevelse i ditt eget hjem med Spa of the World™

Unn deg en luksuriøs spaopplevelse i ditt eget hjem med Spa of the World™

Pressemeldinger   •   sep 23, 2016 21:12 CEST

​Høsten er her og det finnes ingen bedre tid å unne seg et avslappende hjemmespa. Vår unike Spa of the World™-kolleksjon henter inspirasjon fra skjønnhetsritualer verden over. Vårt mål med Spa of the World™-serien er å gi deg muligheten til å oppleve en eksklusiv spafølelse i ditt eget hjem – i ro og mak.

The Body Shop lanserer tre Limited Edition julekolleksjoner

The Body Shop lanserer tre Limited Edition julekolleksjoner

Pressemeldinger   •   sep 23, 2016 17:37 CEST

​Den 7. november lanserer The Body Shop tre julekolleksjoner: Frosted Berries, Vanilla Chai og Spiced Apple. De tre kolleksjonene vil selges i en begrenset periode i våre butikker og nettbutikk.

Julekalenderen fra The Body Shop er tilbake. Best i test to år på rad!

Pressemeldinger   •   sep 06, 2016 13:00 CEST

Julekalenderen som har blitt best i test på "TV2 Hjelper Deg" to år på rad er tilbake.