Gi trøtte øyne en powernap med Drops of Youth Bouncy Eye Mask & ungdommelig glød med Youth Gentle Foaming Wash!

Pressemelding   •   jan 16, 2018 16:32 CET

Bilde av Bouncy Eye Mask

The Body Shop lanserer to nye produkter for å få tilbake ungdomsgløden, Youth bouncy eye mask og Youth gentle foaming wash. Begge produktene er fulle av naturlige ingredienser som gir huden en frisk og oppstrammende effekt.

Disse veganske hudpleiesensasjonene er et must-have i toalettmappen. Alle produktene er beriket med stamceller fra edelweiss, kristmarin og strandtorn som beskytter, strammer opp og gir næring til huden og motvirker de første tegn til aldring.

Youth Bouncy Eye Mask - 319,-

Denne øyemasken kan brukes som en daglig øyekrem på morgenen for å friske opp og kjøle ned trøtte øyne. Den kan også brukes som en nattmaske for ekstra fukt og reduserte linjer.

• -Huden føles umiddelbart friskere med -1,5° kjølende effekt
  • -92% er enige om at den gir en soft finish
  • -Huden ser sunnere ut på bare 14 dager
  • -Huden har fått en oppstrammende effekt på bare 14 dager.

Youth Gentle Foaming Wash - 189,-

The Body Shop introduserer også en skånsom ansiktsrens i denne serien, som motvirker de første tegn til aldring.

Ønsker du å prøve noen av disse produktene, ta kontakt med Pernille Nebell på pernille@ace-shop.no