Oppdag vår Drops of Youth™-hudpleieserie, beriket med stamceller fra tre hardføre planter

Pressemelding   •   feb 01, 2016 11:56 CET

Drops of Youth™

Er du bekymret for de første aldringstegnene? Oppdag nyheten Drops of Youth™ Youth Cream for mykere, fastere og friskere hud. Ungdommelighet kan være et tankesett, men det kommer en tid når vår hud dessverre ikke ser like frisk og ungdommelig ut som den en gang gjorde - og som ikke reflekterer innsiden.

Det er der vår silkemyke, lette krem kommer inn i bildet. Vi synes dette er en ganske god erstatning for ungdomskilden samtidig som vi vi fortsetter å søke etter den… og kraften bak vår Drops Of Youth™ Youth Cream? En sterktvirkende blanding av 3 plante-stamceller kjent for deres gjenoppbyggende egenskaper.

Bruk kremen hver dag i ditt hudpleieregime, etter serum og før du legger sminken, eller om du går uten sminke. Du vil snart se at huden får rikelig med fuktighet, fine linjer og en glattere fremtoning. Huden vil se sunn ut.

Vitenskapen bak Drops of Youth™ Youth Cream

Stamceller er «fornyelsesmaskinen» i planten. Stamcellene gjør at planten trives og fornyer seg. De har også en av naturens mest fornyelsesrike egenskaper.

Oppdag hele serien

Vårt bestselgende konsentrat (1 solgt hvert 23 sekund**!) er beriket med trippel stamcelle-kraft, inneholder den samme plantekraften som våre to siste innovasjoner, Youth Essence-Lotion og hero Youth Cream. Nå kan du nyte et komplett dag og nattregime for ungdommelig hud hele døgnet.

**Basert på globalt salg av 30 ml og 50 ml Concentrate fra 28/10/2014 - 26/09/2015. 12 timer per dag, 7 dager i uken.

Drops of Youth Essence Lotion 160 ml / 249 NOK

- Drops of YouthYouth Cream 50ml / 329 NOK

- Drops of Youth Concentrate 50 ml / 429 NOK

Drops of Youth Eye Concentrate 10ml / 298 NOK

- Drops of Youth Sleeping Mask 90ml / 319 NOK

Drops of Youth™ Wonderblur™ Y30 ml / 259 NOK

EDELWEISS (leontopodium alpinum)

Kjent for beskyttende egenskaper.

FRA DE HØYE ALPINEFJELLENE I TRENTINO-ALTO, ITALIA

Stamceller fra Edelweissplanten gir muligheten til å gjenoppbygge deler av en plante som er skadet. Det er antioksidantene, konsentrert i stamcellene, som gir hele planten beskyttelse. Edelweiss er rik på leontopodic-syrer (navngitt etter planten) som av undersøkelser har vist seg å ha cellebeskyttende antioksidanter

SEAHOLLY (Eryngiummaritimum)

Kjent for oppstrammende egenskaper.

FRA KYSTEN I SØR-BRETAGNE, FRANKRIKE

Sea Holly gror i noen av de mest utsatte kystområdene, omringet av sanddyner og sten der den er utsatt for hete og sjøsprøyt, i tillegg til kystklimaet. Samtidig som plantens pigger støter bort sjødyr, er Sea Holly avhengig av den fornyelsesrike kraften i sine stamceller for å reparere og fornye seg. Beriket med polyfenoler og flavonoider, har det vist seg at stamcellene til Sea Holly har oppstrammende egenskaper. Dette fordi den stimulerer syntesen til nøkkelproteiner som collagen

og elastin – noe som gjør den til en meget god ingrediens i hudpleieprodukter

CRISTE MARINE (crithmum maritimum)

Kjent for å øke hudfornyelsen

Fra kystlinjen av Nord-Brittany i Frankrike

“Criste Marine er en halophyte – en plante som har tilpasset seg for å overleve, og til og med trives i det salte miljøet ved kystens klipper der den gror. Vekselsvis oversvømt av bølger og sjøsprøyt og i tillegg påvirket av solen, har Criste Marine tilpasset seg det uforutsigbare og hardføre miljøet. Stamcellene til Criste Marine gjør det mulig å tåle det miljømessige stresset og gjenoppbygge skadede områder, ved å skape nye celler, vev og struktur der det trengs.

HVORDAN VÅRE DYRBARE PLANTE-STAMCELLER HØSTES INN

Stamcelle-teknologi gir tilgang til sterktvirkende aktive ingredienser fra hardføre planter. Fordelene ved denne teknologien er at kun en liten del av planten trenger å benyttes for å produsere en kontinuerlig tilførsel av stamceller. Her er hvordan disse smarte cellene kommer fra en plante til et produkt:

• Vi følger med på disse hardføre plantene for å vente til de er på sitt beste. Vi tar forsiktig en liten del av hver plante uten å skade planten.
  • På laboratoriet trigger vi plantens kraftige forsvarssystem for å stimulere produksjonen av stamceller og for å fange plantens styrke.
  • Vi er kresne! Vi innhenter kun de beste cellene og gir dem de beste forholdene for å bidra til at de trives, formerer seg og beholder det høyeste nivået av aktivitet.
  • Så der har du det – du kan nyte denne effektive formuleringen hver dag og vite at disse dyrbare plantene vil fortsette å vokse vilt.

Drops of Youth Youth Cream lanseres i Norge februar 2016