​Oppdag vår nye hårserie!

Pressemelding   •   aug 07, 2017 08:59 CEST

Over hele verden blir mennesker mer og mer bevisst på de skadelige effektene forurensning og giftstoffer har. I tillegg til å leve og spise sunnere ser vi at flere bytter ut hårproduktene med et mer naturlig hårpleieregime.

The Body Shop har laget en cruelty-free serie for hår som inneholder de fineste naturlige ingrediensene, med naturlige oljer, smør og pureer. Alle produktene er 100% vegetariske, og noen er også veganske.

Rens håret med våre nye Fuji Green Tea ™ hårprodukter

Serien er laget for normalt hår, og inneholder grønn te fra Japan. Alle produktene er fri for silikoner.

Fuji Green Tea ™ Refreshingly Purifying Cleansing Hair Scrub 240 ml. Pris: 219,-

Møt vår helt nye skrubb for hodebunn og hår! Fuji Green Tea ™ Refreshingly Purifying Cleansing Hair Scrub inneholder en frisk blanding av japansk grønn te, mynte, mentol, salt krystaller og Community Trade Honning. Massere skrubben inn i hodebunnen for å øke blodtilstrømningen og for å fjerne urenheter som døde hudceller, støv, og stylingprodukter.

Fuji Green Tea ™ Refreshingly Purifying Shampoo 250 ml. Pris: 119,-

Den friske shampooen renser bort urenheter og gir håret en frisk følelse!

Fuji Green Tea ™ Refreshingly Hydrating Conditioner 250 ml. Pris: 119,-

Tilfør fuktighet til håret med vår luftige Fuji Green Tea balsam.

Gå bananas!

Liker du lukten av banan? Da kommer du til å elske vår banan-serie for hår! Produktene er laget med Community Trade bananpure fra Ecuador, og vil gi håret den næringen det fortjener. Passer for normalt til tørt hår, og er helt fri for silikoner. I tillegg er alle produktene 100% vegetarisk!

Banana Truly Nourishing Shampoo 250 ml. Pris:  119,-/

Den næringsrike shampooen renser håret skånsomt, og har en deilig tropisk duft av banan.

Banana Truly Nourishing Conditioner 250 ml. Pris: 119,-

Den velduftende balsamen næring til håret, og gjør det glansfult.

Banana Truly Nourishing Hair Mask 240 ml. Pris: 219,-

Vår Banana Hair Mask inneholder en eksklusiv blanding av ingredienser med naturlig opphav, og er formulert uten silikoner og mineraloljer. Denne veganske hårkuren vil gjøre håret ditt intensivt fuktet fra rot til tupp – uten å tynge! Håret blir mindre krusete og mer glansfullt.

Ginger Anti-Dandruff Shampoo 250 ml. Pris: 119,-

Si farvel til flass med vår Ginger Anti Dandruff Shampoo. Den unike blandingen av potent ingefær fra Sri Lanka, bjørkebark, hvitpilekstrakt og Community Trade honning gjør at denne shampooen lindrer og fukter hodebunnen, og motvirker flass!

Coconut Oil Brilliantly Nourishing Pre-Shampoo Hair Oil 200ml. Pris: 169,-

Vår Coconut Pre-Shampoo Hair Oil er et flott tillegg til ethvert hårpleieregime; denne multioljen er den ultimate pleie til håret! Kokosnøttoljen stammer fra den tropiske øyen Samboa, hvor kokosnøttene blir kaldpresset for å frigi den velgjørende oljen. Passer til alle hårtyper, og er svært allsidig. Bruk den som forpleie før du vasker håret, en leave-in balsam, som massasjeolje til hodebunnen eller som en intens pleie over natten.

For mer informasjon og produktprøver kontakt Dorthea Berge på dorthea@ace-shops.no