​Ta vare på tørr og skadet hud med vår nye Multi-Purpose Balm

Pressemelding   •   aug 03, 2017 12:47 CEST

Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm

Vi er stolte av å presentere nyheten Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm, et must-have skjønnhetsprodukt laget av 100% naturlige ingredienser. Balmen er utviklet spesielt med tanke på tørr og skadet hud, men passer også utmerket til å ta vare på gustne og falmede tatoveringer. Den har en olje-rik tekstur som gjør at pleiende ingrediensene trekker dypt inn i huden.

Ingredienser fra regnskogen i Amazonas

Historien bak den kraftfulle balmen starter dypt inne i hjertet av regnskogen i Amazonas. Der har man i flere århundre har benyttet seg av naturlige ingredienser for å pleie tørr, skadet og tatovert hud. De samme ingrediensene har vi nå tatt i bruk for å berike Amazonian Saviour™ multi-purpose balm.

• Forsterker synligheten av tatoveringer*
  • Gir intensiv næring til svært tørr hud
  • Forbedrer fremtoningen av merker i huden

* 69% mener at tatoveringen ser klarere ut. Testet på 98 kvinner

100% vegetarisk

Balmen inneholder bare 9 ingredienser og er fri for silikon, fargestoffer, mineraloljer, parafin og parfyme. Beriket med babassuolje og bivoks fra vårt program for solidarisk handel, Community Trade.

Designet av tatovøren Saira Hunjan.

Etiketten er designet av ingen ringere enn den britiske tatovøren Saira Hunjan. Hun er kjent for å være blant de beste tatovørene i Storbritannia og har en imponerende kundeliste med A-liste kjendiser som Kate Moss, Sam Taylor-Wood og Jude Law.

Ble med å redde regnskogen

For hver Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm som selges donerer vi 15 kr til arbeid for å beskytte skog og samfunn i regnskogsområder.

Les mer på thebodyshop.no/bio-broer.

Amazonian Saviour™ Multi-Purpose Balm er for salg i alle butikker og på nett

Pris: 129,-

For mer informasjon og produktprøver kontakt Dorthea Berge på dorthea@ace-shops.no