Billettservice tar over driften av billettlukene i Oslo Spektrum

Pressemelding   •   mai 14, 2014 11:21 CEST

Billettservice tar over driften av billettlukene i Oslo Spektrum, og  publikum vil nå kunne få kjøpt billetter til samtlige arrangement som er tilgjengelige gjennom Billettservice. Gjennom avtalen får både Oslo Spektrum og Billettservice bedre anledning til å fokusere på sin kjernevirksomhet.

“Selv om stadig mer av billettkjøpet foregår på nett, er Oslo Spektrum med sin sentrale beliggenhet, et viktig utsalgssted”, sier administrerende direktør i Billettservice Kristian Seljeset. Han legger til at åpningstidene 9-17 mandag-fredag vil bli beholdt. I tillegg vil billettlukene være åpne om kvelden på de dagene det er arrangement i Oslo Spektrum. På helgedager med arrangement vil billettlukene være åpne to timer før arrangementsstart.