Billettservice tar over lukene i Oslo Spektrum

Pressemelding   •   sep 17, 2014 13:32 CEST

Selv om de fleste kjøper billetter digitalt, er fortsatt Oslo Spektrum er et sentralt punkt for salg av billetter i Oslo. Med overtakelse av lukene, mener Billettservice at vi  vil ytterligere styrke tilbudet til publikum. Billettservice tar over lukene til Oslo Spektrum 5. mai

Åpningstidene vil være man-fre kl. 9-17 + dager med eventer i arenaen

Vi leverer arrangementer innen b.la. musikk, teater/show, sport, familie og festivaler. Billettservice har en enorm bredde og jobber både med store og små arrangører over hele landet. Du kan finne alt fra små, lokale arrangementer, til store konserter med verdensstjerner i Spektrum på vår nettside. Vårt mål har vært og vil alltid være, å være Norges ledende leverandør av billettjenester gjennom å ha et bredt tilbud og effektive salgskanaler.