Edderkoppen bytter billettleverandør

Pressemelding   •   mai 05, 2014 13:07 CEST

Edderkoppen går fra Billettluka og velger for første gang Billettservice som billettleverandør for deres arrangement.

- Billettservice.no har etter hvert blitt synonymt med billettsalg i Norge og der ønsker vi også å være, sier direktør for Edderkoppen Thomas Strøm.

Daglig leder ved Billettservice Kristian Seljeset ønsker dem varmt velkommen inn i Billettservicefamilien:

-  Edderkoppen er en  av Oslos teaterperler, og nå gleder vi oss til å kunne pangstarte samarbeidet med Edderkoppens nye show Mot i brøsta  med Sigrid Bonde Tusvik, Else Kåss Furuseth og Henriette Steenstrup. Vi kommer til å jobbe tett sammen med Edderkoppen. Det er viktig for å sikre en best mulig opplevelse for publikum, og ikke minst sikre at det blir solgt flest mulig billetter.

Billettservice har de siste årene utviklet flere produkter som skal gjøre billettsalget enklere for både kunder og arrangører. Mobilbilletter og økt digitalt fokus har bidratt til at Billettservice selger flere billetter på nett enn noen gang.

På spørsmål om hva det nye samarbeidet med Billettservice vil bety svarer Strøm:

- Det vil forhåpentligvis bety et forenklet billettsalg for oss som teater - helt fra første henvendelse fra kunden, til han sitter trygt plassert i salen med et glass forfriskende drikke i hånden. Det vil også gjøre det enklere for kunden å kjøpe billetter, og det er viktig for oss at det ikke er mer komplisert enn nødvendig.

Billettservice begynte å selge billetter for Edderkoppen f.o.m 1. mai.