Gjorde bookingscoop og valgte Billettservice som leverandør.

Pressemelding   •   sep 04, 2014 14:35 CEST

Booker kultfenomenet Wovenhand og går over til Billettservice.

"Det er jo ganske stort for oss å gå over til Billettservice, og dette slippet er også litt av et booking-scoop, så vi tenkte det passet seg godt som første billettservice-slipp", forteller daglig leder ved Mono, Ida Bakke Kristiansen.

Mono er det eneste spillestedet i Norge på Wovenhands' høstturnè. Sist bandet var i Oslo spilte de på et utsolgt John Dee og overrasket publikum med en langt mer dyster og suggerende konsert enn vi har hørt ved tidligere anledninger. Wovenhand har fortsatt sterke bånd til gospel og den mørke delen av folkrocken, og nevene til yppersteprest David Eugene Edvards er knyttet enda hardere enn før.

"Mono har over lengre tid vært en viktig arena for musikk i Oslo, derfor er det svært gledelig at de har valgt oss for digitale tjenester. For Billettservice blir det naturlig å samarbeide så tett vi kan med Cafe Mono." sier Billettservices' daglige leder Kristian Seljeset.

Billettene til Wovenhand legges ut for salg fredag 5. sept klokken 12.00