Steven Tyler prøver seg på norsk i hilsen til fans!

Pressemelding   •   mai 05, 2014 16:49 CEST

Sjekk hilsenen fra vokalist Steven Tyler til norske fans!

Norgesaktuelle Steven Tyler prøver seg på norsk i sin hilsen til norske fans, før han avslutter en smule mystisk.

Steven Tyler og Aerosmith, også kjent som  "The Bad Boys from Boston", kommer til Norge  for å spille på Odderøya Live 4. juni! Dette er første gang siden 1993 at bandet opptrer i Norge.

Helt siden 1970 har bandet hamret ut fantastiske hardrock låter med elementer av bluesrock, pop og heavy metal. De gjorde sitt gjennombrudd med albumene "Toys in the Attic" og "Rocks". Angivelig er de det amerikanske rockebandet som gjennom tidene har solgt flest album: Svimlende 150 millioner plater!

Nå er de klar for Kristiansand med deres kritikeroste "The Global Warming Tour"
Det kommer til bli en herlig sommerkveld fylt av rockeklassikere, og ikke nok med det: Selveste Alice Cooper gjør en gjesteopptreden!