Fvdaubnbzptbf1zq8jfs

Gelish® PolyGel™ - det største gjennombruddet innen negleforsterkning!

Nyheter   •   apr 26, 2017 07:30 CEST

LETTERE STERKERE ENKLERE Total kontroll - luktfri applikasjon!

Buqqmsuzp6puavvetaxw

Bryt mønsteret - drøm stort!

Pressemeldinger   •   sep 21, 2017 11:23 CEST

Hva skjer om du tør å bryte mønsteret, tør å drømme stort og følger drømmene dine? Er det mulig å redde verden med neglelakk? Tone Lise Forbergskog er en av Nordens mest vellykkede og grensesprengende forretningskvinner. Men ikke bare har hun bygget opp sin egen suksessfulle virksomhet, tross mye motstand fra mange hold – hun har tatt aktivt sosialt ansvar på et område få vil nærme seg.

Thdwo3j8ndr17n28uivq

Vi gir kvinnene i Zanzibar en utdannelse

Pressemeldinger   •   sep 15, 2017 13:53 CEST

Dream Big og Tone Lise Akademiet har startet et unikt prosjekt for utsatte kvinner i Zanzibar. Vi gir gratis skoleplasser, hvor kvinnene lærer seg manikyr og pedikyr, slik at de skal kunne tilby behandlingene til de mange tusen turistene som besøker Zanzibar. Lakkserien Zanzibar gir 20 % av salget til prosjektet.

Vd2xq1juiyoqnz8gd7l4

"Tør å vær deg sjøl, du er go'nok som den du er"

Blogginnlegg   •   aug 22, 2017 15:12 CEST

Visste du at ved å kjøpe produkter fra TL Design, støtter du også Go'nok sitt arbeid for å forebygge go'psykisk helse? http://www.tlbeautystore.no/produkter/neglelakk___/kolleksjoner__/gonok-nyhet/

Gzbl5bv59g0phac97tsk

Få looken til Kylie Jenner med Ardell Wispies remsevipper

Blogginnlegg   •   jun 08, 2017 12:28 CEST

Ardell Lashes er verdens største leverandør av punkt- og remsevipper. Å legge løsvipper er raskt, enkelt og åpner blikket. Vippene holder høy kvalitet, og benyttes av både proffe og forbrukere. Ardell Lashes er tilgjengelige i mange ulike varianter, du vil garantert finne din favoritt!

Mr45gxhoj77oyzvzbv6h
Fegwmczgyis5lknjhb07

Stell pent med dine undersåtter

Nyheter   •   jun 01, 2017 08:00 CEST

Creamy Salt Scrub + fotfil + fotkrem + TL Design Ombre lakk kolleksjon

Iapsq2qgreliiapga9oz

Vakre hender og føtter til 17. mai!

Blogginnlegg   •   mai 12, 2017 14:48 CEST

TL SPA DESIGN Ikke glem hender og føtter til 17. mai! Alt du trenger til en spa-manikyr eller pedikyr, finner du i vår TL SPA SERIE! Dødehavet ligger på det laveste punktet på jorden og inneholder 24 forskjellige mineraler, hvor 12 av disse kun finnes i Dødehavet. Disse mineralene finnes i TL Spa Design, og er en av årsakene til at våre produkter er så unike.

Lydgtaqbp7hboyeir96a
Fegwmczgyis5lknjhb07

Selfie - NY sommerkolleksjon fra Gelish

Nyheter   •   mai 08, 2017 08:00 CEST

NYHET! Sommerkolleksjonen til Gelish, Selfie, er nå tilgjengelig i seks flotte farger og helt nye flasker. http://www.tlbeautystore.no/…/g…/kolleksjoner_/selfie-nyhet/ PS! Kjøper du hele kolleksjonen, får du med en super selfie-stang!

Ginkajpi4brynv2biuhs

Blogger? Nå kan du vinne fagutdanning fra Tone Lise Akademiet!

Blogginnlegg   •   mai 04, 2017 16:10 CEST

STOR KONKURRANSE TIL ALLE BLOGGERE DER UTE! Tone Lise Akademiet skal starte opp 2 nye studier: Vippestylist og Fotpleier. I den anledning søker vi etter bloggere som kan tenke seg å være med i en konkurranse der vinneren får full fagutdanning som Negletekniker til en verdi av 69.900,-! Send oss en mail med din kontaktinfo til post@tonelise.com, og du vil få videre informasjon om konkurransen.

V70hkxapd6f4o79p3b6v

#Makeup - NY studentkolleksjon fra Akademiets Beauty makeup studenter

Nyheter   •   mai 02, 2017 09:00 CEST

#Makeup er inspirert av trender for vår/sommer 2017. Sosiale medier har hatt stor innflytelse for valg av navn på kolleksjon. Studentene ønsket å lage en fargerik og sommerlig kolleksjon, med tydelige linker til trendbildet, både i klær og sminke denne sesongen.

Kontaktpersoner 2 kontaktpersoner

  • Pressekontakt
  • Prosjektleder/Presseansvarlig
  • trtmhjude@tdtonelqlisemigf.csiom

Om Tone Lise Akademiet AS

Fagskoleutdanning som er godkjent av Lånekassen og NOKUT innen Negleteknikk og Beauty Makeup Artist

Fagskole:
Tone Lise Akademiet er en fagskole i 1/2-år studiene Negletekniker og Beauty Makeup Artist, som også er NOKUT-godkjent og støttet av Statens Lånekasse for utdanning.
TL Design, vår egenutviklede neglelakk- og SPA-serie:
Vi har utviklet landets første norske neglelakk, TL Design.
TL Design er utviklet med tanke på profesjonelle negledesignere og kunder som ønsker neglelakk og negleprodukter av høy kvalitet. I tillegg har vi vår egenutviklede SPA-serie, TL SPA Design og TL Mineral Complex™ for kropp, ansikt og hår.

Adresse

  • Tone Lise Akademiet AS
  • Brugata 12
  • 0186 Oslo
  • Norge