Gelish® PolyGel™ - det største gjennombruddet innen negleforsterkning!

Nyheter   •   apr 26, 2017 07:30 CEST

LETTERE STERKERE ENKLERE Total kontroll - luktfri applikasjon!

Er du klar for din nye karriere?

Nyheter   •   mar 20, 2018 17:21 CET

Tone Lise Akademiet har påvirket og utviklet skjønnhetsbransjen i over 25 år. Våre fagskoletilbud er godkjent av NOKUT, noe som betyr at vi møter de strenge krav som Kunnskapsdepartementet stiller til fagskoler og flere er støttet av Lånekassen. Hos oss kan du være trygg på å få den sikreste utdannelsen. Vi tilbyr de mest oppdaterte og anerkjente studiene innen skjønnhetsbransjen.

Nyhet! Møt våren med Gelish® Royal Temptations

Nyheter   •   mar 14, 2018 12:27 CET

Vårkolleksjonen 2018 fra Gelish® er nå tilgjengelig! Royal Temptations består av seks nydelige pasteller samt et multi-glitter, Over-the-Top Pop. Glitteret benyttes over lakkene.

Bryt mønsteret - drøm stort!

Pressemeldinger   •   sep 21, 2017 11:23 CEST

Hva skjer om du tør å bryte mønsteret, tør å drømme stort og følger drømmene dine? Er det mulig å redde verden med neglelakk? Tone Lise Forbergskog er en av Nordens mest vellykkede og grensesprengende forretningskvinner. Men ikke bare har hun bygget opp sin egen suksessfulle virksomhet, tross mye motstand fra mange hold – hun har tatt aktivt sosialt ansvar på et område få vil nærme seg.

Vi gir kvinnene i Zanzibar en utdannelse

Pressemeldinger   •   sep 15, 2017 13:53 CEST

Dream Big og Tone Lise Akademiet har startet et unikt prosjekt for utsatte kvinner i Zanzibar. Vi gir gratis skoleplasser, hvor kvinnene lærer seg manikyr og pedikyr, slik at de skal kunne tilby behandlingene til de mange tusen turistene som besøker Zanzibar. Lakkserien Zanzibar gir 20 % av salget til prosjektet.

"Tør å vær deg sjøl, du er go'nok som den du er"

Blogginnlegg   •   aug 22, 2017 15:12 CEST

Visste du at ved å kjøpe produkter fra TL Design, støtter du også Go'nok sitt arbeid for å forebygge go'psykisk helse? http://www.tlbeautystore.no/produkter/neglelakk___/kolleksjoner__/gonok-nyhet/

Få looken til Kylie Jenner med Ardell Wispies remsevipper

Blogginnlegg   •   jun 08, 2017 12:28 CEST

Ardell Lashes er verdens største leverandør av punkt- og remsevipper. Å legge løsvipper er raskt, enkelt og åpner blikket. Vippene holder høy kvalitet, og benyttes av både proffe og forbrukere. Ardell Lashes er tilgjengelige i mange ulike varianter, du vil garantert finne din favoritt!

Stell pent med dine undersåtter

Nyheter   •   jun 01, 2017 08:00 CEST

Creamy Salt Scrub + fotfil + fotkrem + TL Design Ombre lakk kolleksjon

Vakre hender og føtter til 17. mai!

Blogginnlegg   •   mai 12, 2017 14:48 CEST

TL SPA DESIGN Ikke glem hender og føtter til 17. mai! Alt du trenger til en spa-manikyr eller pedikyr, finner du i vår TL SPA SERIE! Dødehavet ligger på det laveste punktet på jorden og inneholder 24 forskjellige mineraler, hvor 12 av disse kun finnes i Dødehavet. Disse mineralene finnes i TL Spa Design, og er en av årsakene til at våre produkter er så unike.

Selfie - NY sommerkolleksjon fra Gelish

Nyheter   •   mai 08, 2017 08:00 CEST

NYHET! Sommerkolleksjonen til Gelish, Selfie, er nå tilgjengelig i seks flotte farger og helt nye flasker. http://www.tlbeautystore.no/…/g…/kolleksjoner_/selfie-nyhet/ PS! Kjøper du hele kolleksjonen, får du med en super selfie-stang!

Kontaktpersoner 2 kontaktpersoner

  • Pressekontakt
  • Prosjektleder/Presseansvarlig
  • jnnquiqwtrude@toebhcownefzliseps.com

Om Tone Lise Akademiet AS

Fagskoleutdanning som er godkjent av Lånekassen og NOKUT innen Negleteknikk og Beauty Makeup Artist

Fagskole:
Tone Lise Akademiet er en fagskole i 1/2-år studiene Negletekniker og Beauty Makeup Artist, som også er NOKUT-godkjent og støttet av Statens Lånekasse for utdanning. I tillegg tilbyr vi studieretningene Vippestylist, Fotpleier og Hudterapeut.

TL Design er vår egenutviklede neglelakk- og SPA-serie.
Vi har utviklet landets første norske neglelakk, TL Design.
TL Design er utviklet med tanke på profesjonelle negledesignere og kunder som ønsker neglelakk og negleprodukter av høy kvalitet. I tillegg har vi vår egenutviklede SPA-serie, TL SPA Design og TL Mineral Complex™ for kropp, ansikt og hår.

Adresse

  • Tone Lise Akademiet AS
  • Haslevangen 15
  • 0579 Oslo
  • Norge