Er ikke bedriften din medlem her, risikerer du å tape enorme summer penger.

Sterkere sammen

Som alle bedriftseiere vet, vil et stort selskap med 50+ ansatte har eksepsjonelt gode, rabatterte avtaler grunnet de store mengder innkjøpene og tjenester de bestiller.

Det betyr at det er de små og mellomstore selskapene som må ta grov kostnaden for disse tjenestene.

Og det synes vi er både dumt og tragisk. Hvorfor skal det være slik at de som går etter drømmen med å starte en bedrift, bidrar til samfunnet og gir arbeidsplasser til hundrevis av arbeidsledige må betale mest for tjenestene de trenger for i det hele tatt klare å drive virksomheten? Og hva med vekst og fremtiden til selskapet! Å spare 20.000-50.000 kr i året på de faste tjenestene du allerede bruker, kan være den avgjørende besparelsen for den investeringen du må ha for å ta steget videre.

Et selskap med 5-10 ansatte som trenger forsikring, strøm, telefoni, regnskap, leasing av biler og utstyr betaler ofte like mye, eller mer som en bedrift med 15-20+ ansatte.  Hvordan skal man da klare å stille like sterkt i et allerede sterk konkurrerende marked? Det finnes heldigvis en løsning som hjelper.

Total Sparing tilbyr en løsning for små og mellomstore bedrifter og deres ansatte.

Total Sparing samarbeider med en rekke store og små aktører innen de fleste bruksområder som du som bedriftseier bruker i den daglige driften. I tillegg har de store pris rabatter på en rekke tjenester og produkter innen markedsføring, reklame, web og design, kasse og betalingssystemer, arbeidsklær, profilering og grossister. I tillegg tilbys de ansatte av medlemsbedriften mange av de samme pris fordelene inkludert i bedriftens medlemskap. Som f.eks. opptil 27% rabatt på privat forsikring.

som bedrifts medlem i Total Sparing slipper du å forhandle avtalene frem alene. Total Sparing forhandler frem avtaler innen et mangfold av tjenester og produkter på vegne av alle sine medlemsbedrifter, ikke bare én og én.

Det gjør at leverandørene er villig til å gi store rabatter for at medlemsbedriftene skal velge dem som tjenesteleverandør. Ikke bare krever de gode rabatter, men de krever også at deres medlemmer skal få den beste servicen de kan yte og mer til. Men, medlemsbedriftene trenger også din hjelp til å holde driftskostnadene så lave som mulig. Jo flere medlemmer, jo mer kan de presse prisene på alle type tjenester og produkter. En vinn vinn for deg og din bedrift.

Et medlemskap koster kun 530kr pr mnd. Dette inkluderer medlemskontingenten for både bedriften og de ansatte. Det er mindre enn jeg bruker på lunsj i uken!! Så for en bedriftseier som har ansvar for bedriftens økonomi er dette både et enkelt og fornuftig valg. I tillegg tilbyr de besparelsesgaranti. Det betyr at om din bedrift ikke klarer å spare inn medlemskontingenten første år, får du pengene igjen.

Bli medlem i dag, og betal kun 379,- pr mnd. Bli medlem her: https://totalsparing.no/bli-medlem

• Økonomi, finans

Kim Moe